مقاله بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند :
تعداد صفحات :۳۶
انتخاب اسم مناسب برای محصول میتواند به شناخته شدن تولیدکننده، ترفیع محصول و تبلیغات موثرتر کمک کند. یکی از راههای انتخاب اسم مناسب، استفاده از نمادهای آوایی زبان است. در این پژوهش تعدادی از نمادهای آوایی زبان فارسی که میتوان از آنها در طراحی اسم برند استفاده کرد، بررسی شدهاند. این پژوهش از حیث هدف، کاربردی بوده و از نقطه نظر گردآوری دادهها، توصیفی و از نوع پیمایشی بوده است. جامعه آماری این پژوهش، دانشجویان ساکن در کوی پسران دانشگاه تهران بوده و روش نمونهگیری از جامعه آماری، غیرتصادفی و از نوع اتفاقی بوده است. نتایج نشان میدهد که اسم برندهایی که دارای مصوتهای پیشین زبان فارسی اعم از ”ای“، ”کسره“ و ”فتحه“ هستند، معنای کوچکتر بودن، ظریفتر بودن، ضعیفتر بودن و سبکتر بودن را نسبت به اسم برندهایی که دارای مصوتهای پسین زبان فارسی اعم از”ضمه“، ”آ“ و ”او“ هستند، در ذهن پاسخگویان متبلور میکنند. همچنین اسم برندهایی که دارای مصوتهای پسین زبان فارسی هستند نسبت به اسم برندهایی که دارای مصوتهای پیشین زبان فارسی هستند، معنای سریعتر بودن را در ذهن پاسخگویان متبلور میکنند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.