مقاله جنگ تحمیلی پنهان: دزفول این بار در محاصره ی کلمات غریب
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله جنگ تحمیلی پنهان: دزفول این بار در محاصره ی کلمات غریب دارای ۵۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله جنگ تحمیلی پنهان: دزفول این بار در محاصره ی کلمات غریب کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جنگ تحمیلی پنهان: دزفول این بار در محاصره ی کلمات غریب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله جنگ تحمیلی پنهان: دزفول این بار در محاصره ی کلمات غریب :
تعداد صفحات :۵۲
کشف نمود برنامه آموزشی نهفته در کتابهای آموزش زبان انگلیسی تجاری در درک بهتر صنعت آموزش زبان انگلیسی و اهداف آن مؤثر است. در این راستا، در این مطالعه موردی، نخست متن دو مجموعه از محبوبترین کتابهای آموزش زبان انگلیسیتجاری تدوینشده برای تدریس این زبان در سراسر جهان که در دزفول نیز در مدت ده سال پس از جنگ تحمیلی (۱۳۸۰-۱۳۷۰) تدریس شده، یعنی کتابهای «هِد وِی» و« نیو هِد وِی»، بهصورت استقرایی مورد تحلیل قرار گرفتند.پس از آن، کدهای ظاهرشده از این تحلیل متنی با نمودشان در محیط دزفول مقایسه شدند. نمود کدها در محیط دزفول از طریق مصاحبه با مدیران آموزشگاههای زبان و معلمان و دانشآموزان آن دوره به دست آمده است. از بررسی دادههای جمعآوریشده معلوم شد که نهتنها کدهای بهدستآمده از کتابهای «هِد وِی» و «نیو هِد وِی» ارزشهای مبلغان و نویسندگان خود را تبلیغ میکنند بلکه بسیاری از این ارزشها با ارزشهای زبانآموزان دزفولی بهعنوان گروهی از زبانآموزان ایرانی در تضاد هستند. این مسئله در درازمدت میتواند مسبب استقرار ارزشهای این کتابها و سلطه آنها در بافت و محیطی که در آن تدریس میگردند، شود. بدین ترتیب در این مقاله تلاش میشود که اهمیت نقش برنامهآموزشی نهفته در فرایند آموزش زبان انگلیسی بهفعالان این حوزه آشکار شود تا هنگام انتخاب مطالب درسی و کتابها به اندازه برنامه آموزشی رسمی به آن توجه نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.