مقاله بررسی رابطه بین کیفیّت تدریس معلمان دینی و رفتارهای مذهبی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه از دیدگاه معلمان منطقه یک شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه بین کیفیّت تدریس معلمان دینی و رفتارهای مذهبی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه از دیدگاه معلمان منطقه یک شهر تهران دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین کیفیّت تدریس معلمان دینی و رفتارهای مذهبی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه از دیدگاه معلمان منطقه یک شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین کیفیّت تدریس معلمان دینی و رفتارهای مذهبی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه از دیدگاه معلمان منطقه یک شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین کیفیّت تدریس معلمان دینی و رفتارهای مذهبی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه از دیدگاه معلمان منطقه یک شهر تهران :
تعداد صفحات :۳۴
هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه بین کیفیّت تدریس معلمان دینی و رفتارهای مذهبی دانشآموزان مقطع متوسطه شهر تهران بود. جامعه آماری کلیه دبیران دینی زن بودند که در سال تحصیلی ۹۰-۸۹، در مقطع متوسطه در شهر تهران اشتغال داشتند. براساس آمار موجود کلیه دبیران دینی زن ۶۰نفر بودند که طبق جدول گرجسی و مورگان باید نمونه آماری ۵۲ نفر انتخاب شود، که به منظور احتیاط از برگشت ندادن تعدادی از پرسشنامهها یا ناقص بودن بعضی از آنها ۶۰ پرسشنامه میان معلمان توزیع شد که با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی ساده، ۵۶ نفر دبیر دینی برای تجزیه و تحلیل آماری انتخاب شدند. روش پژوهش توصیفی – پیمایشی بود و از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد که تعداد ۳۰ پرسشنامه به صورت آزمایشی در میان آزمودنیها توزیع شد که پس از جمعآوری پرسشنامه و محاسبه از طریق ضریب آلفای کرونباخ، مقدار ضریب ۸۹/۰ به دست آمد و پایایی آن برآورد شد پرسشنامه براساس مقیاس لیکرت (خیلی زیاد، زیاد، متوسط، کم و خیلیکم) تهیه و تنظیم شده بود. همچنین در روش تجزیه و تحلیل دادهها در بخش آمار توصیفی با استفاده از شاخصهای آماری متناسب با نوع دادههای جمعآوری شده (نما و درصد) و در بخش آمار استنباطی دادهها از نرمافزار آماری SPSS و آزمون خی دو چند متغیری و ضریب هماهنگی کرامر و ضریب همبستگی رتبهای اسپیرمن استفاده شد و نتایج تجزیه و تحلیل نشان داد که بین محتوای برنامههای درسی، کیفیّت روشهای تدریس، اجرای برنامههای مذهبی در مدرسه و زمان برنامههای درسی دینی، شیوههای بیانی مناسب و شخصیت معلمان و رفتارهای مذهبی دانشآموزان رابطه معنادار وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.