مقاله بررسی تأثیر استفاده از اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر استفاده از اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر استفاده از اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر استفاده از اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر استفاده از اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان :
تعداد صفحات :۲۸
مریل در انتقاد به روشهای سخنرانی در تدریس اعلام کرد که «صرف انتقال اطلاعات، یادگیری و آموزش نیست». بلکه، آموزش و یادگیری اصولی دارد که زیربنای آموزش مؤثر است و به « اصول اولیه آموزش مریل» معروف شده است. در پژوهش حاضر تأثیر استفاده از طراحی آموزشی مبتنی بر اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری درس زیستشناسی پایه اول دبیرستان بررسی شد. روش پژوهش شبهآزمایشی و طرح پژوهشی استفاده شده پیشآزمون- پسآزمون با گروه کنترل بود. فرضیه پژوهش عبارت بود از اینکه طراحی آموزشی مبتنی بر اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان پایه اول متوسطه در درس زیستشناسی مؤثر است. یافتههای پژوهش با استفاده از نرمافزار SPSS و روش تحلیل کوواریانس (ANCOVA) بررسی شد. یافتهها نشان داد که بین میزان یادگیری و یادداری گروه آزمایش و کنترل در درس زیستشناسی تفاوت معناداری وجود دارد و گروه آزمایش از یادگیری و یادداری بهتری بهرهمند است. بنابراین، با استفاده از اصول اولیه آموزش مریل، میتوان میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان را بهبود بخشید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.