مقاله بررسی تاثیر روش تدریس هندسه بر مبنای نظریه فن هیلی بر پیشرفت تحصیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر روش تدریس هندسه بر مبنای نظریه فن هیلی بر پیشرفت تحصیلی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر روش تدریس هندسه بر مبنای نظریه فن هیلی بر پیشرفت تحصیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر روش تدریس هندسه بر مبنای نظریه فن هیلی بر پیشرفت تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر روش تدریس هندسه بر مبنای نظریه فن هیلی بر پیشرفت تحصیلی :
تعداد صفحات :۲۹
هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر روش آموزش هندسه بر مبنای نظریه فنهیلی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان بود. روش پژوهش به صورت شبهآزمایشی بود و نمونه آماری این پژوهش ۸۸ نفر (۴۴ نفر بهعنوان گروه آزمایش و ۴۴ نفر گروه کنترل) از دانشآموزان دبیرستانهای دخترانه شهرستان تیران و کرون بودند که به روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای انتخاب شدند. ابزار پژوهش، آزمون ریون۱ برای سنجش هوش، نمرات ریاضی سال اول دبیرستان، طرح درس تدوین شده بر مبنای نظریه فنهیلی و پسآزمون تشریحی درس هندسه بود. یافتههای پژوهش نشان داد که تدریس بر مبنای نظریه فنهیلی در مقایسه با روش سنّتی بر پیشرفت تحصیلی تأثیر مثبت دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.