مقاله وجوه اشتراک موضوعی در حوزههای علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله وجوه اشتراک موضوعی در حوزههای علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله وجوه اشتراک موضوعی در حوزههای علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله وجوه اشتراک موضوعی در حوزههای علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله وجوه اشتراک موضوعی در حوزههای علمی فعال مدیریت دانش براساس شاخص مرکزیت بینابینی :
تعداد صفحات :۲۷
هدف: بررسی ساختار موضوعی حوزه مدیریت دانش و تعیین جایگاه حوزههای علمی فعال در این زمینه (حوزههای دارای بیشترین تعداد مدارک علمی و کلیدواژهها)؛ با تحلیل کلیدواژههای مدارک موجود در پایگاه وبآوساینس است. روش/ رویکرد پژوهش: از روش تحلیل همواژگانی برای بررسی ساختار موضوعی حوزه مدیریت دانش، بهمنظور نشان دادن وضعیت همنشینی موضوعات از روش تحلیل شبکه، و از محاسبه شاخص جاکاردی برای میزان شباهت موضوعی حوزههای مرتبط استفاده شده است. یافتهها: از بین سه حوزه علمی فعال در زمینه مدیریت دانش، حوزه “سامانههای اطلاعاتی” بیشترین کلیدواژههای با مرکزیت بالا را بهخود اختصاص میدهد و بعد از آن بهترتیب، حوزههای “مدیریت” و “علم اطلاعات و دانششناسی” قرار دارند. knowledge sharing مرکزیترین کلیدواژه در سه حوزه مورد بررسی است. میانگین شاخص جاکاردی حوزهها بهصورت دو به دو نشان میدهد که بیشترین شباهت، مربوط به حوزههای “مدیریت” و “علم اطلاعات و دانششناسی” و بعد از آن، حوزههای “سامانههای اطلاعاتی” و “علم اطلاعات و دانششناسی” است. نتیجهگیری: ارائه تعریفی انتزاعی از مدیریت دانش با استفاده از کلیدواژههای دارای مرکزیت بالا از مهمترین نتایج این پژوهش است که به تعریف دالکر بسیار نزدیک است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.