مقاله تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسع? هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسع? هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسع? هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسع? هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسع? هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران :
تعداد صفحات :۲۹
هدف پژوهش حاضر، مقاله تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسع? هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران است. روش پژوهش، توصیفی و از نوع پیمایشی است. با توجه به ماهیت پژوهش، کلی مدیران عامل و هیئت مدیر باشگاههای لیگ برتر فوتبال (۹۰ نفر)، کارشناسان فوتبال (۱۵۰ نفر) و برخی از استادان مدیریت ورزشی دانشگاههای کشور (۱۲۰ نفر) که با موضوع پژوهش آشنایی کافی داشتند، جامع آماری پژوهش را تشکیل می دادند. با استناد به جدول حجم نمون مورگان، در گروه مدیران باشگاهی (۶۳ نفر)، اعضای هیئت علمی دانشگاه (۶۰ نفر) و کارشناسان فوتبال (۹۸ نفر)، بهعنوان نمون آماری انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری اولیه بر اساس مطالع مبانی نظری و پیشین پژوهش طراحی شد که پس از اظهار نظر ۱۵ نفر از استادان دانشگاه و کارشناسان فوتبال، تعدیل شد. سپس، برای تعیین روایی سازه از روش آماری تحلیل عامل اکتشافی استفاده شد. مقدار معیار کایزر، مایر، الکین برای تعیین کفایت انداز نمونه برابر ۷۱۸/۰ و سطح معنیداری آزمون کرویت بارتلت برای بیان همبستگی بین متغیرها ۰۰۱/۰ بود. همچنین ضریب آلفای کرونباخ آن در مطالع راهنما ۸۳۸/۰ بهدست آمد. یافتهها نشان میدهد هفت عامل مدیریت روابط عمومی، مکان، قیمت گذاری، کانالهای توزیع، قدرتهای فراسازمانی، محصول و مدیریت کیفیت و فرآیند بهعنوان موانع مهم جذب و توسع هواداران قابل شناساییاند. این عوامل در مجموع ۵۶/۴۹ درصد واریانس موانع بازاریابی جذب و توسع هواداران را تبیین میکنند. بنا بر نتایج آزمون فریدمن، اولویتهای موانع بر اساس میانگین رتبه بهترتیب عبارتاند از: محصول (۱۶/۴)، مکان (۰۹/۴)، قدرتهای بازار (۰۱/۴)، قیمت گذاری (۸۴/۳)، روابط عمومی (۷۲/۳)، فرآیند (۶۸/۳) و کانال توزیع (۲۶/۳). توصیه میشود مدیران بازاریابی سطوح مختلف فوتبال ایران با در نظر گرفتن عوامل شناساییشده و اولویت بندی آنها برنامه ریزی مؤثری برای جذب و توسع هواداران صنعت فوتبال ایران داشته باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.