مقاله حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ :
تعداد صفحات :۲۴
حمایت یکی از مهمترین منابع درآمدی باشگاهها و یکی از بهترین شیوههای ترویج برای شرکتهای حامی است، اما امروزه، بازاریابی کمین بهعنوان خطری برای حمایت مطرح است. این پژوهش که با هدف بررسی اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران و نقش بازاریابی کمین بر آن انجام گردید، از نوع مطالعات توصیفی ـ پیمایشی میباشد. تعداد ۵۱۵ نفر از تماشاچیان لیگ برتر فوتبال بهصورت طبقهای تصادفی بهعنوان نمونه انتخاب شدند. نتایج نشان میدهد که درمجموع، ۶/۸۰ درصد از تماشاچیان، شرکت ایرانسل را بهعنوان حامی رسمی لیگ برتر شناسایی کردهاند. علاوهبراین، یافتهها نشان میدهند که شرکت ایرانسل بهطور معناداری بیشتر از رقبا بهعنوان حامی رسمی شناسایی شده است. افرادی که بازاریابان کمین را به اشتباه بهعنوان حامی عنوان نمودهاند، بهطور معناداری بیشتر به تماشای پخش زند مسابقات پرداختهاند. درنهایت، هرچند که شرکت ایرانسل توانسته است موفقیت بالایی در کسب آگاهی از برند درنتیج حمایت از لیگ برتر حاصل کند، اما شرکت همراه اول نیز توانسته است با بازاریابی کمین، شناخت چشمگیری را بهعنوان حامی لیگ برتر حاصل کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.