مقاله مهارتهای حرفهای اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی از دیدگاه دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مهارتهای حرفهای اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی از دیدگاه دانشجویان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مهارتهای حرفهای اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی از دیدگاه دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مهارتهای حرفهای اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی از دیدگاه دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مهارتهای حرفهای اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی از دیدگاه دانشجویان :
تعداد صفحات :۲۴
هدف از این پژوهش بررسی وضعیّت مقاله مهارتهای حرفهای اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی از دیدگاه دانشجویان و تحلیل عاملهای مؤثر بر دیدگاه دانشجویان در این زمینه میباشد. جامعه آماری این پژوهش، ۳۰۰ تن از دانشجویان سال آخر کارشناسی دانشکده کشاورزی بود که ۱۷۰ تن از آنها به عنوان نمونه از طریق جدول کرجسی و مورگان و به روش نمونهگیری تصادفی طبقهای با انتساب متناسب انتخاب شدند. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه بود که روایی ظاهری و محتوایی آن را جمعی از متخصصان ترویج و آموزش کشاورزی تأیید کردند. پایایی پرسشنامه از طریق ضریب تتای ترتیبی تأیید شد(۰/۸۷-۰/۷۶ =θ). تحلیل آمار توصیفی نشان داد که از بین مهارتهای حرفهای اعضای هیأت علمی، تنها، وضعیّت مهارت ارتباطی آنان در حدّ متوسط بود و مهارتهای تدریس، فردی، ارزشیابی و فناوری اطلاعات دارای وضعیّت نامناسبی بودند. نتایج آزمون کروسکال والیس، تفاوت معناداری بین میزان مهارتهای حرفهای اعضای هیأت علمی گروههای مختلف کشاورزی را نشان داد که بر پایه این آزمون، وضعیّت مهارتهای حرفهای اعضای هیأت علمی گروههای ترویج و آموزش کشاورزی، گیاهپزشکی و مهندسی آب از سایر گروهها بهتر بود. از طرفی بر پایه آزمون من ویت نی، بین دیدگاه دانشجویان دختر و پسر در زمینه مهارتهای تدریس و مهارتهای فردی اعضای هیأت علمی تفاوت معناداری وجود داشت و در ارزیابی سایر مهارتها چنین تفاوتی وجود نداشت. تحلیل رگرسیون ترتیبی نشان داد که پنج متغیر معدل، شمار نیمسالهای مشروطی، شمار درسهای حذف شده به دلیل غیبت، شمار درسهای تجدید دوره شده و شمار درگیری لفظی دانشجو با استاد سنجش احتمال برآورد مهارتهای حرفهای اعضای هیأت علمی را از دیدگاه دانشجویان تحت تأثیر قرار میدهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.