مقاله نقش یادگیری خودراهبر بر سرمایههای انسانی مراکز آموزش عالی (مورد: دانشگاه تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش یادگیری خودراهبر بر سرمایههای انسانی مراکز آموزش عالی (مورد: دانشگاه تهران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش یادگیری خودراهبر بر سرمایههای انسانی مراکز آموزش عالی (مورد: دانشگاه تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش یادگیری خودراهبر بر سرمایههای انسانی مراکز آموزش عالی (مورد: دانشگاه تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش یادگیری خودراهبر بر سرمایههای انسانی مراکز آموزش عالی (مورد: دانشگاه تهران) :
تعداد صفحات :۲۴
پژوهش حاضر با هدف تبیین نقش یادگیری خودراهبر بر سرمایههای انسانی مراکز آموزش عالی انجام شدهاست. روش پژوهش توصیفی- همبستگی و روش تحلیل از نوع مدلیابی معادلات ساختاری بوده است. جامعه پژوهش شامل کارکنان هفت دانشکده پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران بوده که با استفاده از فرمول نمونهگیری کوکران و روش نمونهگیری طبقهای با اختصاص متناسب، ۱۳۱ نفر از آنان انتخاب شدند. برای جمعآوری دادهها از پرسشنامه یادگیری خودراهبر ابیلی و مزاری (۱۳۹۳) با پایایی (۹۵/۰=α) و پرسشنامه سرمایههای انسانی نادری (۱۳۹۰) با پایایی (۹۶/۰=α) استفاده شد که روایی محتوا و سازه آنها نیز بررسی و تأیید گردید.نتایج تی تکگروهی نشان داد، یادگیری خودراهبر و سرمایههای انسانی کارکنان، بالاتر از حد متوسط بوده است. نتایج آزمون همبستگی نشان داد یادگیری خودراهبر(۷۰/0r=) با سرمایههای انسانی کارکنان رابطه مثبت و معناداری(p<0/01) داشته است. مدلیابی معادلات ساختاری نیز حاکی از آن بود که،یادگیری خودراهبر بر دانش و مهارتهای شناختی (۸۵/۰=γ)، مهارتهای فراشناختی (۸۳/۰=γ) و شایستگیهای عاطفی-ارتباطی (۸۶/۰=γ) تأثیرگذار بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.