مقاله روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانهای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانهای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانهای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانهای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله روایی و پایایی پرسشنامه سواد رایانهای و مقایسه آن در دانشجویان مجازی و غیر مجازی :
تعداد صفحات :۲۵
هدف پژوهش حاضر بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه سواد رایانهای سون، راب و کاریس میادجی (۲۰۱۱) در دانشجویان مجازی و غیر مجازی دانشگاه علم و صنعت تهران در سال ۱۳۹۳ بود. برای انتخاب نمونه از روش تصادفی طبقهای استفاده شد (۲۵۰= n). شرکتکنندگان دو پرسشنامه سواد رایانهایِ سون و همکاران و سواد کامپیوتری هرزگو کیندزمولر را تکمیل کردند. بر اساس نتایج تحلیل عاملی اکتشافی با روش عاملیابی محور اصلی و چرخش واریماکس، دو عامل منسجم و معنیدار برای پرسشنامه سواد رایانهای شناسایی شد. عامل اول تحت عنوان کاربرد و عامل دوم تحت عنوان توانایی نامگذاری شد. این دو عامل ۲۷/۴۶ درصد از واریانس کل آزمون را تبیین کردند. همبستگی این مقیاس با پرسشنامه سواد رایانهای هرزگو کیندزمولر (۷۹۱/۰) مثبت و معنیدار بود و همسانی درونی (۸۶۹/۰=α) و پایایی آن به روش بازآزمایی (۹۵۸/۰ ) هم در سطح رضایتبخشی بود. نتایج آزمون تحلیل واریانس چند متغیره نشان داد که میانگین نمرههای دانشجویان مجازی در نمره کل آزمون سواد کامپیوتری از میانگین دانشجویان غیر مجازی بیشتر است (۰۱/0p < ).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.