مقاله نقش واسطهای راهبردهای نظمدهی شناختیهیجان در رابطه بین سبکهای دلبستگی و ناگویی هیجانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش واسطهای راهبردهای نظمدهی شناختیهیجان در رابطه بین سبکهای دلبستگی و ناگویی هیجانی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش واسطهای راهبردهای نظمدهی شناختیهیجان در رابطه بین سبکهای دلبستگی و ناگویی هیجانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش واسطهای راهبردهای نظمدهی شناختیهیجان در رابطه بین سبکهای دلبستگی و ناگویی هیجانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش واسطهای راهبردهای نظمدهی شناختیهیجان در رابطه بین سبکهای دلبستگی و ناگویی هیجانی :
تعداد صفحات :۲۱
هدف اصلی این پژوهش تعیین اثر واسطهای راهبردهای نظمدهی شناختی هیجان در رابطه بین سبکهای دلبستگی ایمن، اجتنابی و دوسوگرا با ناگویی هیجانی بود. ۲۵۶ زن و مرد تهرانی (۱۱۵ مرد، ۱۴۱ زن) به صورت داوطلب در این پژوهش شرکت کردند. از شرکتکنندگان در پژوهش خواسته شد سیاهه دلبستگی بزرگسال (AAI؛ بشارت، ۱۳۸۴، ۲۰۱۱)، مقیاس ناگویی هیجانی تورنتو (FTAS؛ بگبی، پارکر و تیلور، ۱۹۹۴) و پرسشنامه نظمدهی شناختی هیجان (CERQ؛ گارنفسکی و کرایج، ۲۰۰۶) را تکمیل کنند. نتایج نشان دادند بین سبک دلبستگی ایمن با ناگویی هیجانی رابطه منفی معنادار و بین سبکهای دلبستگی اجتنابی و دوسوگرا با ناگویی هیجانی رابطه مثبت معنادار وجود دارد. نتایج تحلیل رگرسیون نشان دادند دو دسته راهبردهای سازشیافته و سازشنایافته نظمدهی شناختی هیجان در رابطه بین سبکهای دلبستگی و ناگویی هیجانی تاثیر واسطهای دارند. سبکهای دلبستگی ایمن و ناایمن از طریق راهبردهای سازشیافته و سازشنایافته نظمدهی شناختی هیجان در دو جهت متضاد تغییرات مربوط به ناگویی هیجانی را پیشبینی میکنند. بر اساس یافتههای این پژوهش، میتوان نتیجه گرفت تاثیر واسطهای راهبردهای نظمدهی شناختی هیجان در رابطه بین سبکهای دلبستگی و ناگویی هیجانی جزیی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.