مقاله اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی :
تعداد صفحات :۲۷
هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر بخشی نرم افزارپیشبرد شناختی بر بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچارنارساخوانی و نقص توجه- بیش فعالی است. جامعه آماری اینپژوهش شامل کلیه کودکان پسر دچار اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی و نارساخوانی بین سنین ۹ تا ۱۲ ساله شهر اردبیل۹۰ تحصیل کرده اند. نمونه ی پژوهش – می باشد که در سال ۹۱شامل ۳۰ نفر کودک دچار اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی و۳۰ نفر کودک دچار نارساخوانی و ۳۰ نفر گروه کنترل است کهبه صورت تصادفی ساده انتخاب شده اند. ابزارهای پژوهشآزمون ماتری سهای رنگی ریون، پرسشنامه کونرز، آزمونتشخیص اختلالات خواندن، نرم افزار رایانه ای پیشبرد شناختی،آزمون قل بها و گ لها و آزمون جستجوی دیداری می باشند.نتایج پژوهش نشان دادکه نر مافزار پیشبرد شناختی بر رویافزایش مهارت حافظه کاری و بازداری پاسخ کودکان نقصتوجه/ بیش فعال و کودکان دچار نارساخوانی تأثیر مثبتی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.