مقاله مقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری :
تعداد صفحات :۳۲
پژوهش حاضر با هدف مقاله مقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری، انجام گرفت. روش این پژوهش، علی- مقایسهای بود. جامعهی آماری این پژوهش را کلیهی دانشآموزان دوره ابتدایی مبتلا به ناتوانی یادگیری شهر اردبیل، در سال ۱۳۹۳ تشکیل دادند. تعداد ۳۰ نفر از این جامعه به روش نمونهگیری تصادفی ساده و تعداد ۳۰ نفر نیز از بین دانشآموزان عادی به روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهایT به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمعآوری دادهها از پرسشنامههای یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا استفاده شد. دادههای جمعآوری شده با استفاده از آزمونهای تحلیل واریانس چند متغیره و t مستقل تجزیه و تحلیل شد. نتایج تحلیل واریانس چند متغیره نشان داد که تفاوت آماری معنیداری بین میانگین نمرههای دو گروه در مؤلفههای عاطفه نسبت به محتوا، عاطفه نسبت به کلاس، یادگیری معطوف به خطا، نگرانی معطوف به خطا و مخفیکردن خطا وجود دارد. نتیجهی آزمون t نیز نشان داد که دو گروه در یادگیری عاطفی نیز تفاوت معنیداری با هم دارند (۰۰۱/0P<). این نتایج مبین وجود نارساییهایی در یادگیری عاطفی و هم چنین انگیزش برای تصحیح خطاها در کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.