مقاله بررسی رابطهی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانهای شهر اردکان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطهی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانهای شهر اردکان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطهی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانهای شهر اردکان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطهی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانهای شهر اردکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطهی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانهای شهر اردکان :
تعداد صفحات :۲۴
این پژوهش، به منظور بررسی رابطه بین منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانشآموزان، انجام شده است، بدین منظور، از میان کلیه دانشآموزان دبیرستانهای شهر اردکان (۱۹۹۲=N)، با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقهای(با تخصیص متناسب)، ۳۲۲ نفر انتخاب شدند. برای جمع آوری دادهها، از پرسشنامههای خلاقیت عابدی، عزت نفس کوپر اسمیت و منبع کنترل راتر، که دارای روایی و پایایی بالا می باشند، استفاده شده است. دادههای به دست آمده ازپرسشنامهها، با استفاده از روشهای آمار توصیفی مانند فراوانی و در صد، و نیز روشهای آمار استنباطی مانند آزمونهای همبستگی پیرسون و اسپیرمن و رگرسیون خطی چندگانه، تحلیل گردید. یافتههای پژوهش حاضر نشان داد که در سطح معنیداری ۰۵/۰، بین عزت نفس و خلاقیت دانشآموزان، رابطه معنیداری وجود دارد، ولی بین منبع کنترل بیرونی و خلاقیت دانشآموزان، رابطه معنیداری وجود ندارد. در مجموع یافتههای این پژوهش حاکی از آن است که عزت نفس بالا در دانش آموزان منجر به افزایش خلاقیت می شود و همچنین دانش آموزان با منبع کنترل بیرونی خلاقیت کمتری دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.