مقاله الگوی جامعهشناسی معرفت استاد مطهری (بررسی مبانی وجودی معرفت و رابطه فرآوردههای معرفتی با آنها از دیدگاه استاد مطهری)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله الگوی جامعهشناسی معرفت استاد مطهری (بررسی مبانی وجودی معرفت و رابطه فرآوردههای معرفتی با آنها از دیدگاه استاد مطهری) دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله الگوی جامعهشناسی معرفت استاد مطهری (بررسی مبانی وجودی معرفت و رابطه فرآوردههای معرفتی با آنها از دیدگاه استاد مطهری) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی جامعهشناسی معرفت استاد مطهری (بررسی مبانی وجودی معرفت و رابطه فرآوردههای معرفتی با آنها از دیدگاه استاد مطهری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله الگوی جامعهشناسی معرفت استاد مطهری (بررسی مبانی وجودی معرفت و رابطه فرآوردههای معرفتی با آنها از دیدگاه استاد مطهری) :
تعداد صفحات :۴۵
برایند حیات فردی و اجتماعی دستاورد چگونگی عمل انسانها است. از اینرو، فهم و پیشبینی حیات انسانی در گروی شناخت و ادراک اندیشههای آنان است. اینکه اندیشه دستاورد چه چیزی است، مسئلهای است که به آن در چارچوب بررسی مبانی وجودی معرفت و رابطه فرآوردههای معرفتی با آنها از دیدگاه استاد مطهری براساس مسائل جامعهشناسی معرفت پرداخته میشود. با توجه به اهمیت و پیشینه تاریخی این مسائل نزد اندیشمندان علوم اجتماعی، نخست تاریخچهای مختصر از نگرشها و آثار مؤثر حوزه جامعهشناسی معرفت ارائه میشود. اما نابسندگی مطالعات انجامشده و نیز لزوم یافتن پاسخی جامع و مستدل، نویسنده را بر آن داشته تا در مباحث معرفتشناختی و جامعهشناختی شهید مطهری به دنبال پاسخهایی بدیع و بومی باشد. بر این اساس، در یک سازه ترکیبی، ابعاد محتوایی و شکلی دیدگاه شهید مطهری نسبت به مسائل اساسی جامعهشناسی معرفت، کشف و ابداع شد. نتیجه اینکه، جامعه و فطرت، به عنوان منابع بیرونی و درونی معرفت در یک رابطه ارگانیکی حقیقی، سبب تولید و دگرگونی معرفت میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.