مقاله تعیین و اولویتبندی بازارهای هدف صادرات انواع زعفران بستهبندی شده ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین و اولویتبندی بازارهای هدف صادرات انواع زعفران بستهبندی شده ایران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین و اولویتبندی بازارهای هدف صادرات انواع زعفران بستهبندی شده ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین و اولویتبندی بازارهای هدف صادرات انواع زعفران بستهبندی شده ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین و اولویتبندی بازارهای هدف صادرات انواع زعفران بستهبندی شده ایران :
تعداد صفحات :۱۰
ایران بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده زعفران در سطح جهان محسوب میشود. با توجه به جایگاه این محصول در سبد صادرات غیرنفتی ایران، تدوین راهبرد مناسب صادرات و ثبات درآمد ارزی کشور با تمرکز فعالیتهای بازاریابی در بازارهای هدف برخوردار از اولویت بالا ضرورتی انکارناپذیر است. پژوهش حاضر بهمنظور اولویتبندی بازارهای هدف صادرات انواع زعفران بستهبندی شده ایران بر مبنای دادههای سالهای ۹۱-۱۳۸۹ صورت گرفت. در این راستا، سه رهیافت تاکسونومی عددی، TOPSIS و غربالگیری وزنی به کار گرفته شد. نتایج حاصل نشان داد که اولویتهای نخست صادرات برای انواع پودر زعفران در بستهبندی ۱۰ تا ۳۰ گرم (کد تعرفه ۰۹۱۰۲۰۱۴) شامل اسپانیا، امارات متحده عربی و ایتالیا، برای زعفران در بستهبندی کمتر از ۱۰ گرم (کد تعرفه ۰۹۱۰۲۰۱۱) شامل عربستان سعودی و اسپانیا، و برای زعفران در بستهبندی ۱۰ تا ۳۰ گرم (کد تعرفه ۰۹۱۰۲۰۱۳) شامل امارات متحده عربی، اسپانیا و عربستان سعودی میباشند. با توجه به ویژگی و ساختار سه رهیافت مورد استفاده، در اولویتبندی کلی بازارها بهمنظور صادرات انواع زعفران بستهبندی شده استفاده از نتایج روش غربالگیری وزنی و TOPSIS و در اولویتبندی بازارهای همگن (به لحاظ شاخصهای مورد استفاده برای اولویتبندی)، کاربرد نتایج روش تاکسونومی عددی توصیه میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.