مقاله مدل دینامیکی تخمین ماتریس مبدأ – مقصد برای کنترل هوشمند تقاطع ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدل دینامیکی تخمین ماتریس مبدأ – مقصد برای کنترل هوشمند تقاطع ها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدل دینامیکی تخمین ماتریس مبدأ – مقصد برای کنترل هوشمند تقاطع ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل دینامیکی تخمین ماتریس مبدأ – مقصد برای کنترل هوشمند تقاطع ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدل دینامیکی تخمین ماتریس مبدأ – مقصد برای کنترل هوشمند تقاطع ها :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
ارزیابی تخمین دینامیکی ضرایب گردشی با بکارگیری ماتریس دینامیکی مبدأ – مقصد (O-D) با نگرش ماکروسکوپی، جهت تحلیل دقیق فازبندی چراغ های راهنمایی در قالب ارایه یک سیستم حمل و نقل هوشمند (ITS) در سه سطح: فرآیند جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات، فرآیند پردازش اطلاعات، و فرآیند ارایه و ابلاغ اطلاعات به سه روش، حداقل مربعات بازگشتی قیددار براساس قید مساوی(CRI)، حداقل مربعات بازگشتی قیددار براساس قید نامساوی (RLS)، و کالمن فیلتر(KF) در تقاطع ها تهران مورد بررسی قرار گرفته است. کالمن فیلتر (KF) بهترین تخمین را برای تخمین ضرایب گردشی ارایه نموده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.