مقاله تأثیر آموزش اندیشه ورزی بر مهارتهای فراشناخت حالتی دانش-آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر آموزش اندیشه ورزی بر مهارتهای فراشناخت حالتی دانش-آموزان دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر آموزش اندیشه ورزی بر مهارتهای فراشناخت حالتی دانش-آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر آموزش اندیشه ورزی بر مهارتهای فراشناخت حالتی دانش-آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر آموزش اندیشه ورزی بر مهارتهای فراشناخت حالتی دانش-آموزان :
تعداد صفحات :۳۶
این تحقیق با هدف مطالعهی اثربخشی اندیشه ورزی بر فراشناخت حالتی دانش آموزان دورهی متوسطه صورت گرفت. روش پژوهش شبه آزمایشی با طرح آزمون مقدماتی و نهایی با گروه کنترل بود. جامعهی آماری این پژوهش شامل تمامی دانش آموزان دختر پایه دوم دورهی متوسطهی آموزش و پرورش شهرستان رودسر (۲۰۵ نفر) در سال تحصیلی ۹۲- ۱۳۹۱ بوده است. که ۳۰ نفر از آنها با روش نمونه گیری هدفمند انتخاب شده و به صورت تصادفی ۱۵ نفر اعضای گروه آزمایش را تشکیل دادند و به همین تعداد، از طریق همتاسازی (از لحاظ نمرهی حاصل از آزمون خلاقیت عابدی و معدل سال گذشته) در گروه کنترل جایگزین شدند. ابزار این تحقیق، پرسشنامهی فراشناخت حالتی دانش آموزان بود که از ۲۰ عبارت و چهار زیر مقیاس آگاهی، راهبرد شناختی، برنامه ریزی و بررسی خود تشکیل شده است. با توجه به تأیید روایی آن توسط (O Neil & Abedi, 1996) و (Salarifar, 2011)، مقدار پایایی آن با آلفای کرونباخ در چهار زیر مقیاس آگاهی، راهبرد شناختی، برنامه ریزی و بررسی خود ۷۸/۰، ۷۷/۰، ۷۸/۰ و ۷۳/۰ محاسبه شد. یافتههای حاصل از اجرای آزمون مانکوا نشان داد که بین دو گروه از لحاظ هر چهار متغیر وابسته تفاوت معناداری وجود دارد. به عبارتی برنامههای آموزش اندیشه ورزی باعث بهبود آگاهی، راهبرد شناختی، برنامهریزی و بررسی خود میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.