مقاله بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگ‌ساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگ‌ساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگ‌ساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگ‌ساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگ‌ساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت :

تعداد صفحات :۳۳

هدف از انجام این پژوهش بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از کاربرد الگوی مدیریت آموزش با تأکید بر الگوی تدریس مشارکتی جیگ‌ساو در تدریس اصول و فلسفه تعلیم­ و تربیت است. روش تحقیق از نوع شبه آزمایشی بوده و با استفاده از طرح دو گروهی با پیش آزمون و پس آزمون انجام شده است. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه­ی ۴۱ گویه‌ای سنجش خودراهبری فیشر و همکاران (۲۰۰۱) بود. در این پژوهش دو کلاس از دانشجویان کارشناسی آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان روانسر به عنوان نمونه­ی در دسترس مشارکت داشتند. از این دو کلاس، به‌طور تصادفی یک کلاس ۲۵ نفری، به عنوان گروه آزمایش و یک کلاس ۲۵ نفری دیگر به عنوان گروه گواه انتخاب شدند. ابتدا پرسشنامه‌ی­ سنجش خودراهبری، به عنوان پیش­آزمون به دانش‌آموزان هر دو کلاس ارائه شد. گروه آزمایش با استفاده از الگوی مدیریت آموزش و گروه گواه از طریق روش سنتی آموزش دیدند. پس از اتمام دوره‌ی پنج هفته‌ای، پرسشنامه‌ی سنجش خودراهبری به عنوان پس‌آزمون به هر دو گروه ارائه شد. جهت تحلیل داده­های آماری از آزمون­های T مستقل، فرمول اندازه‌ی اثر و تحلیل کواریانس استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد، تدریس اصول و فلسفه‌ی تعلیم و تربیت با الگوی مدیریت آموزش بر یادگیری خودراهبر دانشجویان دانشگاه آزاد تأثیر معنی‌دار مثبتی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.