مقاله بررسی و بهینه سازی خواص مکانیکی کلگی قلاب های اتوماتیک قطار از طریق فرآیند عملیات حرارتی دو مرحله ای کوینچ و تمپر


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و بهینه سازی خواص مکانیکی کلگی قلاب های اتوماتیک قطار از طریق فرآیند عملیات حرارتی دو مرحله ای کوینچ و تمپر دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و بهینه سازی خواص مکانیکی کلگی قلاب های اتوماتیک قطار از طریق فرآیند عملیات حرارتی دو مرحله ای کوینچ و تمپر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و بهینه سازی خواص مکانیکی کلگی قلاب های اتوماتیک قطار از طریق فرآیند عملیات حرارتی دو مرحله ای کوینچ و تمپر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و بهینه سازی خواص مکانیکی کلگی قلاب های اتوماتیک قطار از طریق فرآیند عملیات حرارتی دو مرحله ای کوینچ و تمپر :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

یکی از مشکلاتی که در صنعت راه آهن وجود دارد، شکس ت قلاب های اتوماتیک راه آهن در اثر ضربه های وارده واگنها بر یکدیگر است . بیشک به علت نیروی وارده به این قلاب ها، آلیاژ مورد استفاده باید تحت عملیات حرارتی مناسبی قرار گیرد تا بهترین خواص مکانیکی ممکن را داشته باشد. جهت ساخت قلاب اتوماتیک، طبق استانداردهای DIN UIC829- IR 17182 اتحادیه بینالمللی راهآهنها) از آلیاژGrade B و GS-20Mn5 به ترتیب استفاده میشود. جهت بررسی اثر عملیات حرارتی روی خواص مکانیکی این قلابها، پس از تهیه و آماده سازی نمونه ها سیکلهای عملیات حرارتی متفاوتی بر آنها اعمال شد . هدف از ای ن تحقیق تعیین سیکل عملیات حرارتی بهینه از لحاظ زمان، دمای آستنیته و دمای تمپر برای رسیدن به خواص مکانیکی مطلوب قلابها میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.