مقاله بررسی تأثیر تدریس درس بلوغ و نوجوانی بر تغییر نگرش دانشآموزان نسبت به مسائل و مشکلات دوران بلوغ
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر تدریس درس بلوغ و نوجوانی بر تغییر نگرش دانشآموزان نسبت به مسائل و مشکلات دوران بلوغ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر تدریس درس بلوغ و نوجوانی بر تغییر نگرش دانشآموزان نسبت به مسائل و مشکلات دوران بلوغ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر تدریس درس بلوغ و نوجوانی بر تغییر نگرش دانشآموزان نسبت به مسائل و مشکلات دوران بلوغ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر تدریس درس بلوغ و نوجوانی بر تغییر نگرش دانشآموزان نسبت به مسائل و مشکلات دوران بلوغ :
تعداد صفحات :۲۴
هدف مقاله حاضر، بررسی تأثیر تدریس درس بلوغ و نوجوانی در تغییر نگرش دانشآموزان نسبت به مسائل و مشکلات دوران بلوغ است. روش این پژوهش، علّیـ مقایسهای بوده و به مقایسه دو گروه دانشآموزانی که درس بلوغ و نوجوانی را گذرانیدهاند و گروهی که این درس را نگذرانیدهاند، در خصوص ابعاد چهارگانه مسائل و مشکلات جسمانی، عاطفی، دینی ـ اخلاقی و اجتماعی میپردازد. جامعه آماری این تحقیق را کلیه دانشآموزان دختر و پسری که در سنین ۱۵-۱۳ سالگی در پایه دوم و سوم دوره راهنمایی مناطق ۶ و ۹ میباشند، تشکیل میدهند. تعداد دو گروه ۷۰ نفری از بین دانشآموزان پسر و دختر مناطق یاد شده بصورت تصادفی برای تحقیق انتخاب گردید. ابزار تحقیق پرسشنامه محقق ساخته بوده که دارای ۴ حیطه و ۴۰ سؤال است و بر اساس مقیاس پنج درجهای لیکرت تنظیم شده است. روایی پرسشنامه به لحاظ محتوا تأمین شده و اعتبار آن بر اساس ضریب آلفای کرونباخ معادل ۸۹/۰ بدست آمده است. دادههای بدست آمده در دو سطح آمار توصیفی (فراوانی، درصد و میانگین) و آمار استنباطی (آزمون t دو گروه مستقل) تجزیه و تحلیل شده است. به طور کلی یافتههای تحقیق بیانگر این است که بین میانگین نمرات دانشآموزانی که درس بلوغ و نوجوانی را گذرانیدهاند با آن کسانی که درس مزبور را نگذرانیدهاند در خصوص دو بعد مسائل و مشکلات جسمانی، دینیـاخلاقی در سطح ۰۵/۰< P تفاوت معنادار وجود دارد، اما بین دو گروه یاد شده در خصوص دو بعد مسائل و مشکلات عاطفی و اجتماعی، تفاوت معنادار دیده نمیشود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.