مقاله تحلیلی بر اندازهگیری و تبیین خط فقر و سیاستهای فقرزدایی در استان یزد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیلی بر اندازهگیری و تبیین خط فقر و سیاستهای
فقرزدایی در استان یزد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیلی بر اندازهگیری و تبیین خط فقر و سیاستهای
فقرزدایی در استان یزد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیلی بر اندازهگیری و تبیین خط فقر و سیاستهای
فقرزدایی در استان یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیلی بر اندازهگیری و تبیین خط فقر و سیاستهای
فقرزدایی در استان یزد :
تعداد صفحات :۲۴
هدف از این مطالعه، بررسی و تحلیل و تبیین خط فقر و ارایه سیاستهای فقرزدایی در استان یزد است. روش پژوهش «توصیفی ـ تحلیلی» است. برابر بررسیهای صورت گرفته، ده درصد ثروتمندترین جمعیت به ده درصد فقیرترین جمعیت در مناطق شهری و روستایی استان یزد به ترتیب ۰۴/۱۱ و ۱۶/۱۸ درصد بوده است.
این ارقام در سطح کشور به ترتیب ۵/۱۵ و ۴/۱۳ درصد میباشد. ارقام نشان میدهد که توزیع درآمد در جامعه شهری استان یزد نسبت به جامعه شهری کشور و جامعه روستایی استان از وضعیت بهتری برخوردار است. حدود ۳۷ درصداز افراد جامعه شهری و ۶/۲۴ درصد از افراد جامعه روستایی زیرخط فقر زندگی میکنند. محاسبات حاصل از مدل آمارتیاسن و کاکاوانی نیز بیانگر آن است که اگر افراد بالای خط فقر شهری و روستایی به ترتیب ۶/۵ و ۹/۱ درصد از هزینههایی را که انجام میدهند به افراد زیرخط فقر از طریق ایجاد صندوقی در سازمان تأمین اجتماعی، منتقل کنند در آن صورت تمامی افراد زیرخط فقر به خط فقرخواهند رسید. علاوه بر راهبرد فوق، با بهکارگیری راهبردهایی همچون، سیاست مالیاتهای منفی بر درآمد، گسترش داراییهای تولیدی طبقات، تغییر در توزیع درآمد و افزایش و بهبود فرصتهای شغلی میتوان فقر و نابرابری را کاهش داد. در غیر این صورت نه تنها فقر و نابرابری تقلیل نخواهد یافت بلکه روز به روز بیشتر و عمیقتر خواهد شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.