مقاله تأثیر متغیرهای جمعیتشناختی مشتریان بر دیدگاه مشتریان درباره رفتار حرفهای کارکنان در بانک انصار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر متغیرهای جمعیتشناختی مشتریان بر دیدگاه مشتریان درباره رفتار حرفهای کارکنان در بانک انصار دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر متغیرهای جمعیتشناختی مشتریان بر دیدگاه مشتریان درباره رفتار حرفهای کارکنان در بانک انصار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر متغیرهای جمعیتشناختی مشتریان بر دیدگاه مشتریان درباره رفتار حرفهای کارکنان در بانک انصار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر متغیرهای جمعیتشناختی مشتریان بر دیدگاه مشتریان درباره رفتار حرفهای کارکنان در بانک انصار :
تعداد صفحات :۳۷
شرایط حاد رقابتی و تغییرات روزافزون جهانی چالشی بزرگ برای سازمانها به وجود آورده است. سازمانها برای بقا و حفظ خود ناچار به اتخاذ تدابیری هستند؛ یکی از این تدابیر تدوین و اجرای رفتار حرفهای برای کارکنان سازمانهاست. به منظور بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیتشناختی مشتریان و دیدگاه مشتریان درباره رفتار حرفهای کارکنان در بانک انصار پژوهشی به صورت توصیفی از نوع پیمایشی صورت گرفت. جامعه آماری این پژوهش همه مشتریان بانک انصار در مشهد بودند و نمونه آماری این پژوهش را ۱۹۷ نفر از مشتریان بانک انصار تشکیل دادند، که با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی انتخاب شدند. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه بود. اساتید راهنما و مشاور روایی محتوایی پرسشنامه را بعد از مطالعه آن تأیید کردند. پایایی پرسشنامه نیز از طریق اجرای آزمایش بر روی سی نفر از مشتریان تعیین شد، که ضریب آلفای کرونباخ ۸۹۰/۰ به دست آمده است. نتایج این پژوهش نشان داد متغیرهای سن، جنسیت، سابقه مشتری بودن، شغل مشتریان بر دیدگاه مشتریان درباره رفتار حرفهای کارکنان تأثیرگذار نیست؛ اما متغیر تحصیلات افراد بر دیدگاه مشتریان درباره رفتار حرفهای کارکنان مؤثر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.