مقاله بررسی عوامل مؤثر بر آگاهی و نگرش دینی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر سوسنگرد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل مؤثر بر آگاهی و نگرش دینی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر سوسنگرد) دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر آگاهی و نگرش دینی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر سوسنگرد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر آگاهی و نگرش دینی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر سوسنگرد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر آگاهی و نگرش دینی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر سوسنگرد) :
تعداد صفحات :۳۸
پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل مؤثر بر آگاهی و نگرش دینی دانشآموزان مقطع متوسطهی شهر سوسنگرد انجام شدهاست. پژوهش حاضر به صورت پیمایشی؛ و با بهرهگیری از روش نمونهگیری تصادفی ساده، و استفاده از پرسشنامهی محققساخته دارای اعتبار محتوا و پایایی مطلوب، صورت گرفتهاست. جامعهی آماری، کلیهی دانشآموزان مقطع متوسطهی شهر سوسنگرد در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ بوده و حجم نمونه برابر ۲۹۰ نفر است. یافتهها نشان میدهد که، از میان ابعاد نگرش دینی، میانگین بعد احساسی با مقدار ۸۹/۱۵ بالاتر از سایرین است و بعد رفتاری و ذهنی به ترتیب با میانگین ۱۹/۱۳ و ۷۸/۱۱ در مراتب بعدی اولویت قرار دارند؛ همچنین، نتایج ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که بین استفاده مذهبی از وسایل ارتباطجمعی، شرکت در مراسم مذهبی، میزان درآمد خانواده، بعد خانوار، سطح دینداری دوستان دانشآموز، و طبقهی اجتماعی با نگرش دینی رابطهی مستقیم و معناداری وجود دارد؛ اما بین سطح تحصیلات والدین و نگرش دینی رابطهی معکوس و معناداری وجود دارد. با این همه؛ بین سطح امکانات خانواده و نگرش دینی رابطهی معناداری وجود ندارد. نتایج تحلیل واریانس یکطرفه نشان داد که بین میانگین نگرش دینی بر اساس نوع وسیلهی ارتباطجمعی تفاوت معناداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.