مقاله مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیرتعاملی بر نوع سبکهای یادگیری دانشآموزان دوره راهنمایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیرتعاملی بر نوع سبکهای یادگیری دانشآموزان دوره راهنمایی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیرتعاملی بر نوع سبکهای یادگیری دانشآموزان دوره راهنمایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیرتعاملی بر نوع سبکهای یادگیری دانشآموزان دوره راهنمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیرتعاملی بر نوع سبکهای یادگیری دانشآموزان دوره راهنمایی :
تعداد صفحات :۲۴
هدف از پژوهش حاضر، مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر رسانه تعاملی و آموزش مبتنی بر رسانه غیرتعاملی بر سبکهای یادگیری دانشآموزان میباشد. روش پژوهش از نوع شبه آزمایشی با طرح پیشآزمون – پسآزمون با گروه کنترل میباشد. جامعه آماری شامل تمامی دانشآموزان مقطع راهنمایی شهرستان بابل در سال ۱۳۹۲ میباشد. ۱۶۰ نفر از دانشآموزان، به روش تصادفی چندمرحلهای انتخاب و به دو گروه آزمایش و کنترل تقسیم شدند. گروه آزمایش، آموزش با رسانههای تعاملی شامل نرمافزار آموزشی ActivInspire، تخته هوشمند و پاورپوینتهای آموزشی دریافت کردند، در حالی که گروه کنترل تحت آموزش غیرتعاملی مدرسه بودند و آموزش رسانه تعاملی را دریافت نکردند. ابزار پژوهش، پرسشنامه سبک یادگیری کلب (Kolb) بود. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آزمون تحلیل کوواریانس استفاده شد. نتایج نشان داد که در مرحله پسآزمون، نمرات سبکهای یادگیری در آزمودنیهای گروه آزمایش در مقایسه با گروه کنترل به طور معناداری افزایش یافته است. در مجموع، نتایج حاکی از آن بود که آموزش مبتنی بر رسانههای تعاملی تأثیر بیشتری بر نوع سبکهای یادگیری همگرا، واگرا، جذبکننده و انطباقیابنده دانشآموزان در مقایسه با آموزش مبتنی بر رسانههای غیرتعاملی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.