مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان :
تعداد صفحات :۳۸
هدف پژوهش حاضر، مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان میباشد. این پژوهش، از نظر ماهیت آمیخته اکتشافی و از حیث هدف کاربردی میباشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان، در سه رشته تحصیلی کتابداری، مدیریت اجرایی و مدیریت ارشد کسب و کار (MBA)، در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ میباشد. با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی و با استفاده از جدول کرجسی و مورگان، ۱۸۸ دانشجو به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمعآوری دادهها با استفاده از منابع کتابخانهای و اینترنتی و نظر استادان، مؤلفههای برندسازی در دانشگاه استخراج و برای تنظیم پرسشنامه استفاده گردید. برای تجزیه و تحلیل دادهها نیز از مدلسازی معادلات ساختاری استفاده گردید. پس از شناسایی مؤلفهها و دستهبندی آنها تحت چهار مؤلفه اصلی انسان، راهبرد، زیرساخت و فرآیند به بررسی و اولویتبندی هر کدام از گویهها در هر مؤلفه پرداخته شد. یافتهها نشان داد که در مؤلفه راهبرد میزان شهریه دریافتی، در مؤلفه زیرساخت گویه سهولت دسترسی به پرتال دانشگاه، در مؤلفه انسان گویه بهکارگیری نیروهای با مهارت و تخصص ویژه در دانشگاه و نهایتاً در مؤلفه فرآیند گویه کمکهای مالی به دانشجویان دارای بیشترین اهمیت در جذب دانشجویان مجازی در دانشگاه اصفهان بودند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.