مقاله ارائ? چارچوبی برای مفهومسازی دفتر مدیریت دانش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائ? چارچوبی برای مفهومسازی دفتر مدیریت دانش دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائ? چارچوبی برای مفهومسازی دفتر مدیریت دانش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائ? چارچوبی برای مفهومسازی دفتر مدیریت دانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائ? چارچوبی برای مفهومسازی دفتر مدیریت دانش :
تعداد صفحات :۳۶
طراحی ساختار مؤثر برای مدیریت دانش، از عوامل حیاتی موفقیت آن در سازمان است. لازم دستیابی به منافع پایدار و مستمر از مدیریت دانش نیز، ساختاردهی به آن و هویتبخشی به خبرگان این حوزه در ساختار سازمان است. این مقاله به مفهومسازی دفتر مدیریت دانش بهعنوان ساختار سازمانی مناسب برای مدیریت مؤثر دانش پرداخته و برای این منظور، از روش تحقیق فراترکیب استفاده کرده است. از ۱۹۸ منبع یافت شده، طی مراحل اجرای فراترکیب ۱۲ مقاله منطبق بر معیارهای پذیرفته شده بود. در نتیج ترکیب یافتهها، مفهوم دفتر مدیریت دانش با ۵۴ کد و ۱۲ مفهوم در چهار مقول هدف (راهبردی و عملیاتی)، ساختار (متمرکز، نامتمرکز و ترکیبی)، کارکرد (استراتژیها، فرایندها و سازوکارها) و نقش (کمیت مدیریت دانش، مدیر ارشد دانش، مدیر دانش و متخصصان دانش) شکل گرفت. سازمانها میتوانند از نتیج این پژوهش برای ایجاد ساختار مدیریت دانش مناسب برای خود بهرهمند شوند. طبق بررسیهای انجام شد محققان، هیچ مقالهای که با این جامعیت و روش به مفهومسازی دفتر مدیریت دانش پرداخته باشد، یافت نشد و از این لحاظ مقاله دارای نوآوری است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.