مقاله مؤلّفههای پستمدرن مجموع? داستانی یوزپلنگانی که با من دویدهاند بیژن نجدی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مؤلّفههای پستمدرن مجموع? داستانی یوزپلنگانی که با من دویدهاند بیژن نجدی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مؤلّفههای پستمدرن مجموع? داستانی یوزپلنگانی که با من دویدهاند بیژن نجدی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مؤلّفههای پستمدرن مجموع? داستانی یوزپلنگانی که با من دویدهاند بیژن نجدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مؤلّفههای پستمدرن مجموع? داستانی یوزپلنگانی که با من دویدهاند بیژن نجدی :
تعداد صفحات :۲۱
در این پژوهش به بررسی ویژگیهای پسامدرنیستی در مجموع داستانی یوزپلنگانی که با من دویدهاند بیژن نجدی پرداخته شده است. مقال حاضر که خوانشی نقّادانه از مجموع یوزپلنگانی که با من دویدهاند بیژن نجدی است، ویژگیهای پسامدرنیستی برخی از داستانهای این مجموعه را در پرتو نظریّههای منتقدانی همچون پاتریشیا وو، بری لوئیس، دیوید لاج و لیندا هاچن نشان میدهد. آنچه خوانش پسامدرنیستی این داستانها را برمیانگیزد، مشاهد بعضی از تمهیدات پسامدرنیستی در تعدادی از داستانهای این مجموعه است که آنها را همسو با آثار پستمدرن قرار میدهد. مجموع داستانی یوزپلنگانی که با من دویدهاند، دارای ده داستان است که در این میان، تنها در شش داستان «استخری پر از کابوس»، «روز اسبریزی»، «شب سهرابکشان»، «چشمهای دکمهای من»، «مرا بفرستید به تونل» و «گیاهی در قرنطینه» برخی از مؤلّفههای پستمدرن همچون: عدم قطعیّت، تناقض، تغییر زاوی دید، شکست خط روایت و زمان داستان، فراداستان تاریخنگارانه و ادغام خیال و واقعیّت دیده میشود. در نهایت میتوان گفت، نجدی در تدوین این شش داستان از مجموع یوزپلنگانی که با من دویدهاند، از مشخّصههای مدرن و پستمدرن در کنار یکدیگر بهره برده، نمیتوان این شش داستان را صرفاً مدرن یا پستمدرن خواند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.