مقاله ابعاد فرهنگ سازمانی در سازمانهای صنعتی بزرگ ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ابعاد فرهنگ سازمانی در سازمانهای صنعتی بزرگ ایران دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ابعاد فرهنگ سازمانی در سازمانهای صنعتی بزرگ ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ابعاد فرهنگ سازمانی در سازمانهای صنعتی بزرگ ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ابعاد فرهنگ سازمانی در سازمانهای صنعتی بزرگ ایران :
تعداد صفحات :۳۷
نقش کارساز فرهنگ در کارکردها و اثربخشی سازمانی، شناخت ابعاد فرهنگ سازمانی بسیار مهم است. هدف این مقاله، تعیین ابعاد فرهنگ در سازمانهای صنعتی برتر ایران است. بر این اساس، با ابداع مدلی سه سطحی که ترکیبی از دو مدل هافستد و شاین است، به شناخت مفروضات اساسی، ارزشها، و اعمال فرهنگی حاکم بر این سازمانها با روشی توصیفی پیمایشی پرداختهایم. مفروضات مورد اندازهگیری رویکرد زمانی و ترکیبگرایی، و ارزشها و اعمال فرهنگیِ اندازهگیری شده، بهترتیب سه و شش بعد بهدستآمده در تحقیق معروف هافستد هستند. آنگاه، برای تعیین ابعاد مستقل فرهنگی حاکم بر سازمانهای مذکور، تحلیل عاملی اکتشافی ابعاد یازدهگانهی یادشده صورت پذیرفته و در نتیجه چهار بعد یا عامل توفیقگرایی حرفهای، گرایش بوروکراتیک، شرقیگرایی و کارگریزی یا تسویف بهعنوان عناصر اصلی فرهنگ سازمانی بنگاههای بزرگ صنعتی ایران تشخیص داده و معرفی شدهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.