مقاله استفاده از الگوریتم علف های هرز برای حل مسئله تخصیص پهلوگاه های اسکله به کشتی ها در بنادر کانتینری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله استفاده از الگوریتم علف های هرز برای حل مسئله تخصیص پهلوگاه های اسکله به کشتی ها در بنادر کانتینری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله استفاده از الگوریتم علف های هرز برای حل مسئله تخصیص پهلوگاه های اسکله به کشتی ها در بنادر کانتینری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از الگوریتم علف های هرز برای حل مسئله تخصیص پهلوگاه های اسکله به کشتی ها در بنادر کانتینری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله استفاده از الگوریتم علف های هرز برای حل مسئله تخصیص پهلوگاه های اسکله به کشتی ها در بنادر کانتینری :
تعداد صفحات :۲۱
سرعت حمل و نقل نقش مهمی را در تجارت جهانی دارد از اینرو مهمترین هدف پایانه کانتینری افزایش کارایی و کاهش تأخیر در خروج کشتیها از اسکله است. زمان بیکاری یک کشتی به کارایی زمانبندی اسکله و چگونگی تخصیص منابع بستگی داشته که مدیریت مطلوب منابع پایانه موجب افزایش کارایی بنادر میشود. زمان پهلوگیری کشتیها میتواند به عنوان معیار اصلی در جهت افزایش کارایی پایانه های کانتینری در نظر گرفته شود. عملیات تخصیص کشتیها به اسکله به عنوان اولین و اصلیترین تصمیم عملیاتی در اکثر پایانه های کانتینری شناخته میشوند. در این مقاله پس از بررسی مسئله تخصیص پهلوگاه های اسکله به کشتیها، مدل بررسی شده با استفاده از الگوریتم علفهای هرز حل شده است. در انتها کارایی الگوریتم پیشنهادی با نتایج حاصل از نرم افزار تجاری GAMS مقایسه شده و نتایج نشان میدهند که الگوریتم پیشنهادی علاوه بر کیفیت بالای نتایج، بخصوص در مسائل با اندازه بزرگ، سرعت حل بسیار بالاتری نسبت به نرم افزار GAMS دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.