مقاله تحلیل دینامیک سیالاتی محاسبات بارسرمایشی در شناورهای تندرو


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل دینامیک سیالاتی محاسبات بارسرمایشی در شناورهای تندرو دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل دینامیک سیالاتی محاسبات بارسرمایشی در شناورهای تندرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل دینامیک سیالاتی محاسبات بارسرمایشی در شناورهای تندرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل دینامیک سیالاتی محاسبات بارسرمایشی در شناورهای تندرو :

تعداد صفحات :۱۸

از عوامل تاثیرگذار در نگهداری از سیستم های دفـاعی، تجهیزات ناوبری و کمک ناوبـری و فراهم آوردن شـرایط محیطی ایده آل جهت افزایش توان و کارایی پرسنل، انتخاب صحیح یک سیستم تهویه مطبوع در شناورهای تندرو می‌باشد. با توجه به شرایط اقلیمی خلیج فارس و متفاوت بودن این شرایط در نقاط مختلف منطقه‌ای و عدم توجه به این مساله در هنگام طراحی و تعیین ظرفیت ‌سیستم‌های ایرکاندیشن در شناورهای هم کلاس نیاز به بهینه سازی می‌باشد. لذا به علت پایین بودن ظرفیت سرمایشی سیستم ایرکاندیشن تعدادی از شناورهای تندرو نداجا به هنـگام مـاموریتهای دریانوردی در مکان‌های مختلف و نارضایتی پرسنل، جهت رفع این مشکل یک کار تحقیقاتی و میدانی در منطقه عملیاتی بندرعباس بر اساس مطالعات علمی پژوهشی صورت گرفت. محاسبات بار سرمایشی از سه روش جداول مهندسی شرکت‌های معتبر دریایی، روش مهندسی به کمک روابط علمی(محاسبات فرمولی) و روش محاسبه با نرم افزار کریر بر روی این کلاس از شناورهای تندرو انجام و با هم مقایسه شد. مبنای محاسباتی ما در این روش ها با توجه به مدل و طول شناور، حجم و مساحت کابین‌ها، جنس دیواره‌های شناور، شرایط اقلیمی و دیگر پارامترهای موثر بوده که در روش نرم افزاری به ظرفیت اسمی ۳۰ هزار بی تییو در ساعت رسیدیم. ظرفیت‌های سیستم ایرکاندیشن قبلی بر روی این کلاس از شناورها زیر ۲۰ تا ۲۴ هزار بی تییو در ساعت بوده است. با توجه به دقت بالاتر محاسبات در روش نرم افزاری، ظرفیت اسمی بدست آمده مبنای انتخاب ظرفیت سرمایشی سیستم ایرکاندیشن در شناور مورد مطالعه قرارگرفت. در این روشها ۱۰ تا ۱۵ درصد به عنوان ضریب اطمینان به ظـرفیت بار سرمایشی محـاسبه شده اضافه می‌گردد. از نتایج حاصله و ظرفیت سرمایشی جدید می‌توان جهت بهینه سازی سیستم ایرکاندیشن شناورهای قبلی و هم چنین افزایش توان دفاعی و روحیه پرسنل استفاده نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.