مقاله نقش پیشبینیکنندگی اهداف پیشرفت و باورهای هوشی در ارتباط با جرأتورزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش پیشبینیکنندگی اهداف پیشرفت و باورهای هوشی در ارتباط با جرأتورزی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش پیشبینیکنندگی اهداف پیشرفت و باورهای هوشی در ارتباط با جرأتورزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش پیشبینیکنندگی اهداف پیشرفت و باورهای هوشی در ارتباط با جرأتورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش پیشبینیکنندگی اهداف پیشرفت و باورهای هوشی در ارتباط با جرأتورزی :
تعداد صفحات :۲۶
هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین نقش پیشبینیکنندگی اهداف پیشرفت و باورهای هوشی در ارتباط با جرأتورزی در دانشآموزان دختر پایه دوم مقطع متوسطه ناحیه دو شهر زاهدان انجام گرفت. روش پژوهش، توصیفی و طرح پژوهشی از نوع طرحهای همبستگی میباشد. روش: در این پژوهش در مجموع تعداد ۳۹۶ نفر بهعنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده برای جمعآوری اطلاعات شامل سه پرسشنامه جرأتورزی گمبریل و ریچی (۱۹۷۵)، پرسشنامه اهداف پیشرفت میگلی و همکاران (۱۹۹۸) و پرسشنامه باور هوشی بابایی (۱۳۷۷) میباشد؛ که اعتبار آنها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ بهترتیب ۸۰/۰، ۹۳/۰ و ۸۱/۰ برآورد گردید. برای تحلیل دادههای پژوهش از آزمون ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون گامبهگام و آزمون t تک نمونهای استفاده شد. یافته ها:یافته های حاصل نشان داد که بین اهداف تبحری و عملکردی ـ رویکردی و متغیر جرأتورزی رابطه مستقیم و معنادار وجود دارد. این در حالی است که هدف عملکردی – اجتنابی با جرأتورزی رابطه معناداری نشان نداد. همچنین یافتهها نشان داد که دو نوع باور هوشی ذاتی و افزایشی با متغیر جرأتورزی رابطه معکوس و معنادار دارد. نتیجه گیری: نتایج این تحقیق حاکی از آن است که هدف عملکردی ـ رویکردی و باور هوشی افزایشی می توانند جرأتورزی دانشآموزان را پیشبینی کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.