مقاله تدوین مدل علّی تعللورزی تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف تحصیلی با نقش واسطهای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تدوین مدل علّی تعللورزی تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف تحصیلی با نقش واسطهای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تدوین مدل علّی تعللورزی تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف تحصیلی با نقش واسطهای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین مدل علّی تعللورزی تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف تحصیلی با نقش واسطهای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تدوین مدل علّی تعللورزی تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف تحصیلی با نقش واسطهای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی :
تعداد صفحات :۲۶
هدف: پژوهش حاضر با هدف مقاله تدوین مدل علّی تعللورزی تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف تحصیلی با نقش واسطهای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی انجام شد. روش: در یک مطالعه توصیفی از نوع همبستگی تعداد ۴۲۴ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز، به روش نمونهگیری طبقهای نسبتی تصادفی انتخابشده و به پرسشنامهای خودگزارشی شامل خرده مقیاسهای درگیری تحصیلی شوفلی و بکر (۲۰۰۶)، خودکارآمدی تحصیلی میجلی و همکاران (۲۰۰۰)، اهداف پیشرفت میدلتن و میگلی (۱۹۹۷) و تعللورزی تحصیلی سواری (۱۳۹۰) پاسـخ دادند. ماتریس همبستگی، تحلیل مسیر و شاخصهای نکویی برازش با نرمافزار LISREL 8.3 جهت تحلیل دادهها استفاده شد. یافتهها: نتایج تحلیل مسیر نشان داد که اهداف اجتناب-عملکرد و تبحری از طریق واسطهگری درگیری و خودکارآمدی تحصیلی بر تعللورزی تحصیلی دانشجویان علاوه بر اثر مستقیم، دارای اثر غیرمستقیم میباشد. در میان متغیرهای موردبررسی در این پژوهش اهداف اجتنابی با ۳۳/۰ بیشترین اثر کل مثبت و معنادار را بر تعللورزی تحصیلی داشته است. نتیجهگیری: مطابق با نتایج این پژوهش شرایط بهگونهای فراهم گردد تا دانشجویان به سمت اتخاذ اهداف نوع تبحری پیش رفته و از روی آوردن به اهداف نوع اجتنابی امتناع ورزند و همچنین ازآنجاکه تبحرگرایی با تعللورزی تحصیلی همبستگی منفی معنیداری دارند، برای کاهش تعللورزی تحصیلی میتوان اهداف تبحری را بهوسیلهی برنامههای آموزشی ارتقاء بخشید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.