مقاله تحلیل دوبعدی افت آیرو دینامیکی پره های توربین گاز مجهز به سیال خنک کن


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل دوبعدی افت آیرو دینامیکی پره های توربین گاز مجهز به سیال خنک کن دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل دوبعدی افت آیرو دینامیکی پره های توربین گاز مجهز به سیال خنک کن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل دوبعدی افت آیرو دینامیکی پره های توربین گاز مجهز به سیال خنک کن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل دوبعدی افت آیرو دینامیکی پره های توربین گاز مجهز به سیال خنک کن :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

با انتخاب یک مدل دو بعدی از پره های ساکن مرحله اول توربین توربینهای گاز که در آن سیال خنک می تواند با مشخصات کاملاً متفاوت از گاز اصلی پس ازخنک کردن پره از لبه انتهایی آن درجریان گاز اصلی تزریق شود و با بررسی افت آیرودینامیکی می توانپارامترهای مختلف مطرح در طراحی پره ها از قبیل نسبت دبی جرمی سیال خنک کن، هندسه لبه انتهاییپره و ضریب فشار اساتیکی پشت پره را بصورتی انتخاب کرد که موجب افزایش راندمان ترمودینامیکی و در عین حال کاهش افت آیرودینامیکی آنها شود. نتایج نشان می دهد که در یک هندسه مشخص لبه انتهایی پره و سیال خنک کن تزریقی، می توان نسبت دبی جرمی سیال خنک کن را طوری تعیین نمود که افت آیرودینامیکی دارای کمترین مقدار شود. نتایج همچنین نشانگروجود مقدار معینی از زاویه تزریق سیال خنک کن است که در آن افت به کمترین مقدر خود می رسد. بررسی اثرات هندسه لبه انتهایی پره نیز نشان داد که افت با نسبت ضخامت لبه انتهایی پره و نسبت ضخامت شکاف عرضی لبه انتهایی پره تغییر کرده و در مقدار معینی از این پارامترها می نیمم می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.