مقاله درآمدی بر کاربرد نشانهشناسی در تحلیل پیامهای تبلیغاتی؛ مطالع? موردی: آگهیهای مطبوعاتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله درآمدی بر کاربرد نشانهشناسی در تحلیل پیامهای تبلیغاتی؛ مطالع? موردی: آگهیهای مطبوعاتی دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله درآمدی بر کاربرد نشانهشناسی در تحلیل پیامهای تبلیغاتی؛ مطالع? موردی: آگهیهای مطبوعاتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله درآمدی بر کاربرد نشانهشناسی در تحلیل پیامهای تبلیغاتی؛ مطالع? موردی: آگهیهای مطبوعاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله درآمدی بر کاربرد نشانهشناسی در تحلیل پیامهای تبلیغاتی؛ مطالع? موردی: آگهیهای مطبوعاتی :
تعداد صفحات :۵۵
نظریه نشانهشناسی، یک رویکرد علمی در حوزه مطالعات فرهنگی، ابزاری کارامد را در تحلیل پیامهای تبلیغاتی در اختیار پژوهشگران قرار میدهد. تبلیغات در هریک از وجوه آن، از جمله آگهیهای تجاری، از فنون متعدد بصری استفاده میکند و بر پایه دانش بصری تلاش دارد متناسبترین شیوه عرضه پیام توسط فروشنده کالا / خدمات را به کار گیرد. نشانهشناسی افزون بر ارائه فنونی برای قوت بخشیدن به پیامهای تبلیغاتی در کشف نظام معنایی ناپیدا یا نظام ارزشهای پنهان در تبلیغات نیز کاربرد دارد. این نوشته به کاربردهای نظریه نشانهشناسی در تحلیل پیامهای تبلیغاتی توجه دارد و ابعاد فنی و فرهنگی نمونههایی مختلف را از آگهیهای تجاری مکتوب بررسی میکند. تأکید اصلی مقاله بر لزوم شناخت ابعاد و کارکردهای مختلف تبلیغات تجاری از جمله ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن بهصورت یک مجموعه و نظام چندوجهی است که میتواند کاربردهای مختلفی برای آگهیدهندگان، تولیدکنندگان پیامهای تبلیغاتی، و حتی سیاستگذاران حوزه تبلیغات بازرگانی داشته باشد. مقاله در جهت یافتن پاسخی مناسب برای پرسش اصلی پژوهش، یعنی چگونگی کاربرد نشانهشناسی در تحلیل پیامهای تبلیغاتی، با مروری بر پیشینه و دانش نشانهشناسی و مفاهیم اصلی آن، به بازخوانی فرهنگی تصویرهای تبلیغاتی و تأثیر فرهنگ بر تفسیر تصاویر و آگهیها توجه میکند و با تأکید بر پیامهای بصری و فنون ارتباط بصری، برخی رویکردهای نشانهشناختی به آگهیهای تبلیغاتی را ارائه میدهد. کارکردهای مختلف آگهیهای تجاری و گروهبندی آنها از مباحثی است که حرکت به سوی چارچوب مبنای این پژوهش، یعنی تحلیل نشانهشناسی ویلیامسن را از آگهیهای تجاری تسهیل میکند و تحلیل نمونههای متعددی از آگهیهای تجاری را ممکن میسازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.