مقاله بررسی رفتار انحرافی دانشجویان: ارزیابی توان تببینی نظریههای کلاسیک فشار و کنترل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رفتار انحرافی دانشجویان: ارزیابی توان تببینی نظریههای کلاسیک فشار و کنترل دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رفتار انحرافی دانشجویان: ارزیابی توان تببینی نظریههای کلاسیک فشار و کنترل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رفتار انحرافی دانشجویان: ارزیابی توان تببینی نظریههای کلاسیک فشار و کنترل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رفتار انحرافی دانشجویان: ارزیابی توان تببینی نظریههای کلاسیک فشار و کنترل :
تعداد صفحات :۳۸
هدف تحقیق حاضر آن است که با ارزیابی توان تبیینی نظریههای کلاسیک فشار و کنترل، چرایی وقوع رفتارهای انحرافی را در میان دانشجویان دانشگاه مازندران بررسی کند. روش تحقیق حاضر پیمایشی است. در مجموع ۳۸۰ نفر از دانشجویان دانشگاه مازندران که در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ مشغول به تحصیل بودهاند، به شیوهی نمونهگیری طبقهای متناسب انتخاب شدهاند. نتایج تحقیق بیانگر آن است که میان پسران و دختران از لحاظ میزان وقوع رفتارهای انحرافی، تفاوت معناداری وجود دارد، به طوری که ارتکاب رفتارهای انحرافی در میان دانشجویان پسر بیشتر از دانشجویان دختر است. یافتهها نشان میدهد مدل مستخرج از متغیرهای مبتنی بر نظریههای کلاسیک فشار، بازدارندگی، پیوند اجتماعی و نظریه عمومی جرم، به خوبی میتواند رفتارهای انحرافی دانشجویان را تبیین نماید. در واقع، از یک سو، قرار گرفتن در معرض فشار، ممکن است التزام به فعالیتهای متداول، باور به قوانین، ارزیابی از خطرات مجازات و خودکنترلی فرد را تحت تأثیر قرار دهد. از سوی دیگر، ترس از مجازاتها، سرمایهگذاری در فعالیتهای متداول، باور به عادلانه بودن قوانین و خودکنترلی بالا، میتوانند منجر به شرایطی شود که افراد به جای انطباق با فشارهای ساختاری، راهبردهای مقابلهای را انتخاب نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.