ارتباط بین عوامل محیطی/ سازمانی با گرایش های استراتژیک، قابلیت های بازاریابی و عملکرد سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین عوامل محیطی/ سازمانی با گرایش های استراتژیک، قابلیت های بازاریابی و عملکرد سازمان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین عوامل محیطی/ سازمانی با گرایش های استراتژیک، قابلیت های بازاریابی و عملکرد سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین عوامل محیطی/ سازمانی با گرایش های استراتژیک، قابلیت های بازاریابی و عملکرد سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین عوامل محیطی/ سازمانی با گرایش های استراتژیک، قابلیت های بازاریابی و عملکرد سازمان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

عملکرد سازمانی یکی از مهم ترین معیارهای سنجش موفقیت در شرکتهای تجاری به حساب میآید. امروز به دلیل تاثیر زیاد محیط تنها سازمانهایی می توانند مزیت رقابتی پایدار داشته باشند که در پاسخ به فرصت ها و تهدیدهای بازار اثربخش عمل نمایند.با توجه به تحقیقات انجام شده این نوع بازارگرایی زمانی می تواند مفید واقع شود که هم سو با جهت گیریهای استراتژیک باشد، در این میان قابلیت های مکمل سازمانی بویژه قابلیتهای بازایابی به عنوان عاملی مهم و تاثیر گذار در این میان نقش آفرینی می کنند. هدف از این پژوهشبررسی رابطه بین عوامل محیطی/ سازمانی با گرایشهای استراتژیک، قابلیتهای بازاریابی وعملکرد سازمانی میباشد. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و به شیوه توصیفی- تحلیلی از نوع همبستگی و به شکل پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش تعداد ۱۰۰ نفر از مدیران و معاونان بانک ملت در استان زنجان و نمونه آماری ۸۰ نفر میباشند که با استفاده از فرمول کوکران به روش تصادفی ساده انتخاب شده است. به منظور گردآوری دادههای پژوهش از پرسشنامه استاندارد تیودسیو و همکاران (۲۰۱۲ (که بومی سازی گردیده استفاده شده است. روایی از طریق تحلیل عاملی و شاخص KMO) 75/0 (مورد تایید قرار گرفت و پایایی از طریق آلفای کرونباخ (۸۲/۰ (و برای تجزیه و تحلیل دادهها از نرم افزار SPSS نسخه ۲۱ برای تحلیل توصیفی دادهها و از نرم افزار ۸.LISREL8 و آزمون تحلیل مسیر و معادلات ساختاری برای آزمون فرضیهها استفاده گردید. نتایج نشان داد که بین نوسانات بازار و رقیب گرایی، بین شدت رقابت و هزینه گرایی، نوسانات بازار و گرایش به نوآوری رابطه معناداری وجود ندارد ولی رابطه بین سایر متغیرها مورد تایید قرار گرفته است. همچنین رابطه بین جهت گیریهای استراتژیک و قابلیتهای بازاریابی و رابطه قابلیتهای بازاریابی با عملکرد سازمان معنادار میباشد. در پایان با توجه به نتایج به دست آمده پیشنهادات و راهکارهایی ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.