مقاله برآورد کمینهی فشار جبههکار تونلهای درونشهری با ماشین EPB به روش تحلیلی و عددی مطالعهی موردی: تونل خط ۷ متروی تهران(قطعهی شرقی ـ غربی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله برآورد کمینهی فشار جبههکار تونلهای درونشهری با ماشین EPB به روش تحلیلی و عددی مطالعهی موردی: تونل خط ۷ متروی تهران(قطعهی شرقی ـ غربی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله برآورد کمینهی فشار جبههکار تونلهای درونشهری با ماشین EPB به روش تحلیلی و عددی مطالعهی موردی: تونل خط ۷ متروی تهران(قطعهی شرقی ـ غربی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برآورد کمینهی فشار جبههکار تونلهای درونشهری با ماشین EPB به روش تحلیلی و عددی مطالعهی موردی: تونل خط ۷ متروی تهران(قطعهی شرقی ـ غربی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله برآورد کمینهی فشار جبههکار تونلهای درونشهری با ماشین EPB به روش تحلیلی و عددی مطالعهی موردی: تونل خط ۷ متروی تهران(قطعهی شرقی ـ غربی) :
تعداد صفحات :۱۶
برآورد فشار بهینه برای نگهداری جبههکار تونلهای شهری از مهمترین عوامل در راندمان ماشین حفاری فشار تعادلی زمین (EPB) است. اعمال فشار کمتر از حد تعادلی باعث نشست و بیشتر از آن باعث بالازدگی جبههکار و سطح زمین میشود. جهت برآورد فشار بهینه از پارامترهای فیزیکی و مکانیکی خاک، ارتفاع روباره، سطح آب زیرزمینی، پارامترهای هندسی تونل و بارهای ترافیکی و سازهیی به کمک روشهای تحلیلی و عددی استفاده میشود. با روشتحلیلی جانسکز و عددی، فشار لازم برای نگهداری جبههکار تونل خط ۷ متروی تهران )قطعهی شرقیـ غربی( محاسبه و با یکدیگر مقایسه شدهاند. نتایج حاصل از نرمافزار D3PLAXIS با مقادیر بهدستآمده از روشتحلیلی، حدود ۲۵۲۰ کیلوپاسکال اختلاف دارند. این اختلاف به دلیل نوسانات فشار آب است، که در روش عددی منظور نشده است. بدین ترتیب نتایج حاصل از روش عددی تطابق خوبی با روش تحلیلی استفادهشده دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.