مقاله مدیریت مهاجرت مشتریان با بهرهگیری از دادههای مشتریان در صنعت مخابرات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت مهاجرت مشتریان با بهرهگیری از دادههای مشتریان در صنعت مخابرات دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت مهاجرت مشتریان با بهرهگیری از دادههای مشتریان در صنعت مخابرات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت مهاجرت مشتریان با بهرهگیری از دادههای مشتریان در صنعت مخابرات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت مهاجرت مشتریان با بهرهگیری از دادههای مشتریان در صنعت مخابرات :
تعداد صفحات :۱۳
نگهداری مشتریان استراتژی ارزشمندی است که سودآوری بلندمدت و موفقیت سازمانها را تضمین میکند. سازمانها برای پیروزی در میدان رقابتی امروز، نیاز به شناخت رفتار مشتریان خود دارند تا بتوانند برای نگهداری آنها زودتر از دیگران تمایلات و رفتارها را پیشبینی کنند. در این بین، از دسترفتن مشتری موجود نهتنها منجر به کاهش درآمد و تحمیل هزینه جدید به بنگاه میشود، بلکه موجب از دسترفتن درآمدهای بالقوهی آن نیز خواهد شد. بنابراین مدیریت رویگردانی مشتریان به یکی از دغدغههای اساسی شرکتها تبدیل شده است. علاوه بر این، تغییر رفتارهای جزئی مشتری نیز میتواند درآمد عمدهیی از سازمان کسر کند، از اینرو، سازمانها باید بهطور پیوسته تغییرات رفتاری مشتریانشان را پایش کنند تا بتوانند برنامههای بازاریابی خود را با رفتار آنان هماهنگ سازند. با این حال این مسئله کمتر مورد توجه قرار گرفته و تحقیقات موجود تنها به بیان اهمیت این مسئله پرداختهاند و روش خاصی برای انجام آن ارائه نکردهاند. درنتیجه تحقیق حاضر کاری نو در این زمینه محسوب میشود. در این تحقیق، با معرفی جنبههایی از تغییرات رفتار مشتری، رویکردهایی برای بهکارگیری دادههای مشتریان برای بررسی آن تغییرات پیشنهاد شده است و از آنها برای تحلیل مشترکین یکی از زیرمجموعههای مخابرات (تلفن ثابت) بهره میبریم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.