مقاله تحلیل رفتار مشتریان در خرید و ارسال پیامک گروهی آنلاین با استفاده از دادهکاوی برمبنای مدل RFM
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل رفتار مشتریان در خرید و ارسال پیامک گروهی آنلاین با استفاده از دادهکاوی برمبنای مدل RFM دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل رفتار مشتریان در خرید و ارسال پیامک گروهی آنلاین با استفاده از دادهکاوی برمبنای مدل RFM کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل رفتار مشتریان در خرید و ارسال پیامک گروهی آنلاین با استفاده از دادهکاوی برمبنای مدل RFM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل رفتار مشتریان در خرید و ارسال پیامک گروهی آنلاین با استفاده از دادهکاوی برمبنای مدل RFM :
تعداد صفحات :۱۶
در دنیای رقابتی امروز با کاهش هزینههای جابهجایی مشتریان، سازمانها برای موفقیت در کسبوکار باید مشتریان خود را بهدرستی بشناسند، نیازها و خواستههای آنها را پیشبینی کنند و مانع رویگردانی مشتریان خود شوند. در تحقیق حاضر چارچوبی جدید مبتنی بر مدل RFM برای تحلیل رفتار و عملکرد مشتریان در فرایندهای خدمترسانی به مشتری ارائه میشود. هدف اصلی از ارائهی این چارچوب تشخیص نقاط قوت و ضعف سازمان و تعیین روند حرکت سازمان در جذب و نگهداری مشتریان است. موردکاوی روی ۵۱۵۳۴ رکورد از دادههای یک شرکت فعال در صنعت پیامک گروهی آنلاین انجام شده است. نتایج حاکی از آن است که شرکت مذکور در بازه زمانی مورد مطالعه در فرایند ارسال پیامک با مشکلات جدی روبهرو بوده و بهتدریج مشتریان قدیمی و پرسودش را از دست میدهد، اگرچه در فرایند خرید پیامک موفق بوده و تعداد زیادی مشتری جدید جذب کرده است و باید برای حفظ این مشتریان راهکارهایی اتخاذ کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.