مقاله نقش فعالیت های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نقش فعالیت های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش فعالیت های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش فعالیت های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش فعالیت های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری :

تعداد صفحات :۲۱

امروزه در محیط رقابتی توجه به ارزش­های ویژه مشتریان و مدیریت روابط با مشتری برای رشد و توسعه همه کسب‌وکارها از اهمیت ویژه­ای برخوردار است. ازاین‌رو شرکت‌ها برای جذب مشتری در سال‌های اخیر به رسانه‌های اجتماعی‌ روی آورده‌اند. با گسترش فضا­های مجازی و کاربران اینترنتی بسیاری از صاحب‌نظران بازاریابی­، اجتماعات مجازی را به‌عنوان فرصتی برای شناساندن محصولات و خدمات شرکت­ها معرفی کرده­اند. چون استفاده از محیط اینترنت و رسانه­ها روز­به­روز در حال افزایش است؛ پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیر فعالیت­های بازاریابی رسانه­های اجتماعی بر ارزش­ ویژه مشتریان انجام‌شده است. روش پژوهش، پیمایشی _توصیفی و ابزار گردآوری داده­ها پرسشنامه است. جامعه آماری این پژوهش کاربران اینترنتی فعال در سایت­های اجتماعی هستند و نمونه آماری مشتمل بر ۳۸۴ نفر است. همچنین برای تجزیه‌وتحلیل داده­­ها از نرم‌افزارهای SPSS و آموس استفاده‌شده است. نتایج نشان ­داد که انجام فعالیت­های بازاریابی رسانه­های اجتماعی تأثیر مثبتی بر ارزش ویژه مشتریان دارد و شرکت­ها می­توانند با این‌گونه فعالیت­ها رابطه با مشتریان خود را تحکیم بخشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.