مقاله تحول انجام معاملات در بازار سرمایهی ایران دریچهای برای ورود سرمایهگذاران نهادی و خارجی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحول انجام معاملات در بازار سرمایهی ایران دریچهای برای ورود سرمایهگذاران نهادی و خارجی دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحول انجام معاملات در بازار سرمایهی ایران دریچهای برای ورود سرمایهگذاران نهادی و خارجی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحول انجام معاملات در بازار سرمایهی ایران دریچهای برای ورود سرمایهگذاران نهادی و خارجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحول انجام معاملات در بازار سرمایهی ایران دریچهای برای ورود سرمایهگذاران نهادی و خارجی :
تعداد صفحات :۴۲
بدنبال تأثیر فناوری اطلاعات در تحول صنایع کشورهای مختلف، بازار سرمایه نیز مستثنی نبوده و سریعتر از سایر حوزهها دستخوش تحولات فناوری قرار گرفته است. بهدنبال سیر تحول نحوهی انجام معاملات در بازار سرمایه، دسترسی مستقیم به بازار به عنوان ابزاری فناورانه در تکامل این حلقه نقش بسزایی را ایفا مینماید. آنچه اهمیت بهکارگیری این ابزار را مشخص میکند مشکلات ناشی از خلأ وجود آن است. به خصوص در زمانی که مبحث جذب سرمایهگذاران خارجی در بورس ایران مطرح است و تمام اقدامات به این سمت معطوف است. در این تحقیق پس از معرفی دسترسی مستقیم به بازار، براساس مدلهای اندازهگیری آمادگی الکترونیکی جهت استقرار تجارت الکترونیک، عوامل مختلفی که به نحوی بر پیادهسازی این ابزار دخیل هستند استخراج شده و پس از تطبیق با نهادهای دخیل بازارسرمایه در شش زیرگروه فنی/زیرساختی، حقوقی، فرهنگی/آموزشی، اقتصادی، سازمانی/اجتماعی و مدیریت ریسک، طبقهبندی گردیدهاست. از روش تحلیل عاملی به منظور تلخیص عوامل و سپس از روش تاکسونومی درراستای اولویتبندی عوامل استفاده گردید. نتایج تحقیق نشان میدهد به منظور انجام اقدامات تحولی در نحوهی انجام معاملات بازار سرمایه و پیادهسازی دسترسی مستقیم به بازار باید به طور جدی در عوامل فنی و زیرساختی سرمایهگذاری شده و زیرساخت فنی موجود را بازنگری نموده تا بستر مناسب فراهم گردد. مدیریت ریسک به طور منسجم به عنوان یکی از مهمترین پیششرطهای این تحول است که متأسفانه در حال حاضر به صورت بسیار غیرکارا و سنتی انجام میپذیرد. در خلال این دو مهم به منظور دریافت بازخورد مناسب و داشتن تحولی مطلوب باید در این حوزه فرهنگسازی شده و برای آن سرمایهگذاری شود تا دسترسی مستقیم به بازار به نحو مطلوب پیادهسازی گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.