مقاله سنجش اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سنجش اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سنجش اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سنجش اضطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات :
تعداد صفحات :۲۴
هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین وضعیت اظطراب اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای شیراز و علوم پزشکی شیراز در فرایند جستجوی اطلاعات انجام شده است. روش: روش پژوهش پیمایشی تحلیلی است و جامعه پژوهش را ۵۷۰۲ نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاههای شیراز و علوم پزشکی شیراز تشکیل میدهد که بر پایه فرمول نمونهگیری عمومی کوکران، حجم نمونه به ۴۴۲ نفر رسید. روش نمونهگیری تصادفی طبقهای غیرنسبتی و ابزار گردآوری دادهها، پرسشنامهای برگرفته از یک پژوهش است که روایی و پایایی آن قبلا سنجیده شده بود. صد در صد پرسشنامههای توزیع شده دریافت شد. یافتهها: بررسی میزان اضطراب اینترنتی پاسخگویان نشان داد که اکثریت (۸/۷۳) درصد آنها پایینتر از حد متوسط (نمره ۶۰) دچار اضطراب اینترنتی بودند، با این حال، توزیع نمره اضطراب اینترنتی در جامعه مورد مطالعه نرمال بود. نتیجه گیری: نتایج پژوهش، تفاوت معناداری را بین میانگین نمرات اضطراب اینترنتی جامعه مورد مطالعه و نمره متوسط اضطراب اینترنتی (نمره ۶۰) نشان داد و مشخص شد که اضطراب آنها بهطور معناداری در جامعه از سطح متوسط پایینتر است. همچنین، بین میانگین نمرات اضطراب اینترنتی دانشجویان مرد و زن تفاوت معناداری مشاهده شد، به نحوی که میانگین نمرات اضطراب اینترنتی دانشجویان زن بیشتر از دانشجویان مرد بود. با این حال، بین میانگین نمرات اضطراب اینترنتی دانشجویان حوزههای تحصیلی مورد مطالعه تفاوت معناداری مشاهده نگردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.