مقاله بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل و نتایج رفتار های فرانقشی مشتریان خدمات :
تعداد صفحات :۲۵
قدرت اصلی این پژوهش در بررسی عوامل تاثیرگذار در رفتارهای فرانقشی مشتری یعنی رفتارهای شهروندی و مخرب و نتایج حاصله از این رفتارها است. در این پژوهش فرض میشود که تعهد، عواطف منفی و عدالت ادراک شده از جانب مشتریان، آنها را به سمت رفتار فرانقشی سوق میدهد و در نتیجه این رفتارها برداشت آنها را از کیفیت خدمات ادراک شده بیان میکند. این تحقیق در بین ۲۲۰ نفر از مشتریان بانکهای کشاورزی استان فارس به عنوان نمونه در سه ماهه سوم سال ۱۳۹۰، با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی ساده مورد بررسی قرار گرفته است. جمعآوری اطلاعات از طریق پرسشنامه انجام شد و متغییرهای مدل با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون و نرم افزار spss مورد آزمون قرار گرفتند. نتایج آزمون تجربی بیان میکند که مدیریت رفتار فرانقشی مشتری به اندازه کارمندان مهم است و همچنین سازمان مجبور است احساسات منفی مشتریان را برای رفع رفتار مخرب مشتری مدیریت کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.