مقاله تبیین مدل ارزش ادراکشد? برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین مدل ارزش ادراکشد? برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین مدل ارزش ادراکشد? برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین مدل ارزش ادراکشد? برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین مدل ارزش ادراکشد? برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس :
تعداد صفحات :۲۱
هدف پژوهش حاضر بررسی نقش ارزش ادراکشد برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود. جامع پژوهش تمام هواداران بالای ۱۸ سال دو باشگاه بزرگ پایتخت بود؛ حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان ۳۸۴ نفر بهدست آمد و برای جمعآوری دادهها از روش نمونهگیری خوشهای تصادفی استفاده شد. برای جمعآوری اطلاعات از دو پرسشنام ارزش ادراکشد برند (۱۳۹۳) و خوشنامی باشگاه رسلر (۲۰۱۰)، استفاده شد. برای اطمینان از روایی پرسشنامه، از نظرهای پنج تن از استادان رشت مدیریت ورزشی استفاده شد. پایایی پرسشنامههای تحقیق با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برای ابزار پژوهش بهترتیب ۸۷/۰، ۸۱/۰ بهدست آمد. در بررسی روابط بین متغیرها، خروجیهای نرمافزار AMOS نشاندهند مناسب بودن مدل بود. نتایج نشان داد از میان ابعاد ارزش ادراکشد برند، کیفیت ادراکشده از برند پیشبینیکنند قویتری نسبت به آگاهی از برند و وفاداری به برند برای خوشنامی باشگاه است؛ یعنی باشگاههایی که به برند خود ارزش میبخشند، بهطوریکه این ارزش ایجادشده توسط مشتریان و هواداران باشگاه درک شود، این ارزش ادراکشده به خوشنامی باشگاه منجر میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.