مقاله ارائ? یک مدل برنامهریزی خطی عدد صحیح دومرحلهای برای مسئل? زمانبندی دروس دانشگاهی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائ? یک مدل برنامهریزی خطی عدد صحیح دومرحلهای برای مسئل? زمانبندی دروس دانشگاهی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائ? یک مدل برنامهریزی خطی عدد صحیح دومرحلهای برای مسئل? زمانبندی دروس دانشگاهی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائ? یک مدل برنامهریزی خطی عدد صحیح دومرحلهای برای مسئل? زمانبندی دروس دانشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائ? یک مدل برنامهریزی خطی عدد صحیح دومرحلهای برای مسئل? زمانبندی دروس دانشگاهی :
تعداد صفحات :۳۶
در این پژوهش، یک مدل برنامهریزی عدد صحیح برای مسئل زمانبندی دروس دانشگاهی ارائه شده است. برای کاهش تعداد متغیرهای تصمیم، ترکیب درس و استاد و گروه دانشجو بهعنوان فعالیت معرفی شد و دو مدل برنامهریزی عدد صحیح با عنوان مدل مبتنی بر فعالیت و مدل دومرحلهای مبتنی بر فعالیت بهدست آمد. در مرحل اول برمبنای تعداد جلسات لازم در هفته در بازههای زمانی روزهای مختلف هفته، تمام فعالیتها زمانبندی شد و در مرحل دوم با درنظرگرفتن محدودیتهای خاص، کلاسها و فضاهای آموزشی به جلسات برنامهریزیشده تخصیص یافت. این مدلها برای یک نیمسال تحصیلی برمبنای فرایند تخصیص دروس به بازههای زمانی خاص در روزهای هفته با محدودیتهای سخت در دانشکد علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان فرموله شده است. در این مطالعه، ضمن فرمولهکردن تمام قواعد تعریف جدول زمانبندی دروس یک نیمسال در نرمافزار، با استفاده از مدل دومرحلهای مبتنی بر فعالیت، تعداد ۲۳۹ درس در زمان ۵۵۶ ثانیه (۹ دقیقه و ۱۶ ثانیه) زمانبندیشده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.