مقاله بررسی اثربخشی آموزش تحرک و جهتیابی بر مهارت های حرکتی کودکان با آسیب بینایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثربخشی آموزش تحرک و جهتیابی بر مهارت های حرکتی کودکان با آسیب بینایی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی آموزش تحرک و جهتیابی بر مهارت های حرکتی کودکان با آسیب بینایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی آموزش تحرک و جهتیابی بر مهارت های حرکتی کودکان با آسیب بینایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی آموزش تحرک و جهتیابی بر مهارت های حرکتی کودکان با آسیب بینایی :
تعداد صفحات :۱۶
هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر آموزش تحرک و جهتیابی بر مهارتهای حرکتی کودکان با آسیب بینایی بود. تعداد ۳۰ دانشآموز پسر با آسیب بینایی (۱۵ نفر گروه کنترل و ۱۵ نفر گروه آزمایش) در دامنه سنی ۷ تا ۱۱ سال از مدرسه شهید محبی تهران به صورت هدفمند انتخاب شدند. شرکتکنندگان بر اساس عملکرد حرکتی که به وسیله آزمون رشد حرکتی لینکلن ازرتسکی انجام گرفت، همسان و در گروههای آزمایش و کنترل به صورت تصادفی گماشته شدند. گروه آزمایش در برنامه آموزشی به مدت ۲۰ جلسه ۴۵ دقیقهای شرکت کردند و گروه کنترل به فعالیتهای روزمره پرداختند. جمعآوری اطلاعات برای کل شرکت کنندگان به شکل پیشآزمون، پسآزمون و پیگیری انجام گرفت. به منظور مقایسه دو گروه، از مدل آماری تحلیل کواریانس چند متغیره استفاده گردید. نتایج حاصل تفاوت معناداری را در گروه آزمایش در مقایسه با گروه کنترل در مهارتهای حرکتی)حرکات درشت) نشان دادند (۰۰۱/0P<). بنابراین، میتوان گفت برنامه آموزشی تحرک و جهتیابی میتواند برنامه مناسبی جهت افزایش مهارتهای حرکتی درکودکان با آسیب بینایی باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.