مقاله بهینهسازی همزمان قیمتگذاری و راهاندازی خطوط محصولات جدید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بهینهسازی همزمان قیمتگذاری و راهاندازی خطوط محصولات جدید دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بهینهسازی همزمان قیمتگذاری و راهاندازی خطوط محصولات جدید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینهسازی همزمان قیمتگذاری و راهاندازی خطوط محصولات جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بهینهسازی همزمان قیمتگذاری و راهاندازی خطوط محصولات جدید :
تعداد صفحات :۲۲
در این پژوهش، مسئله راهاندازی خطوط محصولات جدید بررسی شده است. بهاینترتیب، خطوط محصولی راهاندازی میشود که با توجه به نیازمندیهای خریداران ارائهدهنده بهترین محصول به بازار است و رضایتمندی مشتریان را افزایش میدهد. در مسئله مورد نظر، همزمان سود بهدستآمده توسط شرکت بیشینه میشود؛ بنابراین، باید بهدنبال پیشبینی تمایل مشتریان به خرید محصول مورد نظرشان از بین محصولهای متفاوت (برندهای مختلف) از میان یک خانواده محصول بود تا بدینترتیب محصولات جدید با قیمتهای مختلف به بازار ارائه شود و بیشترین رضایتمندی برای مشتریان و سودآوری برای شرکت بهصورت دوطرفه بهدست آید. آنچه این پژوهش را متمایز میسازد، درنظرگرفتن چند محصول برای چند بخش در بازار است. همچنین، براساس اینکه بخشهای متفاوتی در بازار با سلیقههای مختلف وجود دارد، در این پژوهش سعی شده است با توجه به امکانات و تجهیزات شرکت مورد نظر چند محصول جدید به بازار ارائه شود. درنهایت، از راهبرد کاهش قیمت محصول برای افزایش تعداد مشتریان استفاده میشود. برای حل مسئله و براساس الگوریتم توسعهیافته، مسئله به زیرمسائلی تقسیم و با استفاده از نرمافزارهای Matlab و GAMS حل میشود. درنهایت، چگونگی حل مدل توسعهدادهشده و پیادهسازی الگوریتم مورد نظر از طریق حل مثالی عددی ارائه میشود که در قالب آن، قیمت و ویژگیهای محصولات جدید تعیین میشوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.