مقاله گفتمانکاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله گفتمانکاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله گفتمانکاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله گفتمانکاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله گفتمانکاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو :
تعداد صفحات :۲۴
پژوهش حاضر با هدف شناسایی ذهنیت مشتریان مردد در تصمیمگیری هنگام خرید اجرا شده است. به همین منظور از روش کیو، یکی از روشهای ترکیبی کیفی و کمی، استفاده شده است. تعداد ۳۳ عبارت در ارتباط با نحو تصمیمگیری مشتریان مردد که از مصاحبهها و مرور متون استخراج شده بودند، شکلدهند فضای گفتمان این پژوهش بود. در بخش مصاحبه، ۵ نفر از مشتریان هایپراستار بهصورت قضاوتی و در بخش کمی بهمنظور مرتبسازی عبارات نمونهای، ۶۶ نفر به سبک تصادفی انتخاب شدند. دادهها در نرمافزار SPSS به روش تحلیل عاملی کیو تجزیه و تحلیل شدند. پایایی ابزار بر اساس آزمون آلفای کرونباخ ۹۵۲/۰ بهدست آمد و روایی آن را نیز مشارکتکنندگان از طریق پاسخ به سؤال انتهایی پژوهش تأیید کردند. در پایان ۹ ذهنیت متفاوت از مشتریان مردد هنگام تصمیم خرید بهدست آمد. توصیهگرایی، کیفیتگرایی، برندگرایی، مدگرایی، لذتگرایی، قیمتگرایی، دانشگرایی، کشورگرایی و عادتگرایی، ذهنیتهای مشتریان مردد در رویارویی با موقعیت تصمیمگیری برای خرید و تردید بین گزینههای تصمیم هستند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.